Hjælp til valg af program til server
Fra : Ernst Majlandt

Dato : 22-11-02 01:12

Hej allesammen

Jeg har overvejet at lave en lille server til at hente alt vores post ( 5
bruger) og dele vores printer (2 stk) på. ( har en PII 200mHz med 128MB ram
og 5GB disk)
Ud over dette skal man uanset hvilken pc man logger sig på, kunne se sin
post og læse alle de andres kalender.
Jeg vil gerne høre om der var nogen som kunne komme med et forslag til
hvilket server program jeg skal bruge og evt hvilket post program der vil
være det bedste til dette.

På forhånd tak

Ernst Majlandt
ernst@majlandt.dk

Fra : L@rs

Dato : 22-11-02 10:02

Prøv med E-smith
www.e-smith.org
Mvh Lars

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 01-12-02 12:30

L@rs wrote:
> Prøv med E-smith
> www.e-smith.org

Ja E-smith, eller SME server som den hedder nu om dage, vil jeg også
anbefale.. lad dig ikke skrærmme af at det er Linux den bygger på. Den
er meget nemt at sætte op..

--
Mvh Morten Fjendbo

Fjern: @fjern@ i adresse ved svar til mail