Jomfru Maria var handicappet !
Fra : LowLifeDK

Dato : 21-11-02 23:28

Hun havde et lille, men fælt og kendt handicap. Hendes tarm var perforeret,
og når Josef (den lille bandit) havde anal-sex med hende, så strømmede der
en lind strøm af sæd fra hendes tarm til hendes skede.

(dermed ikke sagt at Jesus var undfanget af en lort !)

Hun blev gravid, og alle der i dag mener hun var jomfru ved fødslen har ret
!

Er min teori i orden ?
Er alle glade nu ?

Low

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 22-11-02 01:47

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> (dermed ikke sagt at Jesus var undfanget af en lort !)
>
> Hun blev gravid, og alle der i dag mener hun var jomfru ved fødslen har

En dag kommer du til at stå til regnskab for dine ulækre blasfemiske
skrifter.
Føj hvor er du ækel.

Du er øjeblikkelig killfiltret.

Ernst

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 22-11-02 04:12

> [...]
> og når Josef (den lille bandit) havde anal-sex med hende, så strømmede der
> en lind strøm af sæd fra hendes tarm til hendes skede.

"Helliget og absolut guddommelig være den sædcelle og dens afkom!"

Godt kæmpet! Er du klar over hvor relativt usandsynligt det ville være at en
kvinde blev gravid på den måde, du her beskriver?

Hvorfor tror du at henholdsvis mandlige og kvindelige kønsdelde er udformet,
som de er? Prøv at tænk som en sædcelle, hvis du magter det...15
gennemsnitlige cm er LANGT for en sædcelle og det omgivende miljø betyder
alt! Penis er lissom designet til at ejakulere i selve livmoderen under
kønsakten. Ikke udenfor, f.eks. på skamlæber eller kvindens ydre kønsdele.

Læs en biologibog, tak?

Dèt der lyder - rent medicinsk - som en meget utroværdig historie. Jeg er
faktisk - statistisk set - mere tilbøjelig til at tro på Helligåndens
Mirakel formidlet verbalt af Ærkeenglen Gabriel end din pseudomedicinske
forklaring om "supersædceller"? ;-D

Men dèt uanset: Hvem pokker Han så end var, så levede der altså - selv
ifølge rationel-skeptisk historieforskning - en historisk person ved navn
Joshva i Palæstina engang i begyndelsen af vor tidsregning.
Han var en religiøs prædikant og skulle - blandt sine senere trosmæssige
tilhængere - blive historisk kendt under det latinske navn "Jesus af
Nazareth" og religiøst som "Jesus Kristus".

Jesus har beviseligt levet. Som historisk person.

Uanset kristne religiøse dogmer, så er min historiskvidenskabelige
overbevisning stadig at faktisk der engang var en fyr under dèt navn som
forårsagede en Verdensreligion på de ting Han sagde og gjorde.
Hvad enten du ka' li' det eller ej, det gjorde Han bare? Helt uden at spørge
dig og dine nuværende opfatttelser af, hvem Hans mor dyrkede sex med eller
ej eller hvilken metode hun brugte?

Er du egentlig ikke lidt primitiv? Du må - med mindre du spiller skingrende
sindssyg og påstår at vide mere om verden anno 1 minus 9 måneder end alle
andre - erkende at denne historiske kvinde har født en historisk person af
temmelig afgørende Verdenshistorisk betydning, men du kan også benægte og
lege fornægtende fanatiker i Holocaust-revisionist-stil..."Alt hvad jeg ikke
selv har set og har konkrete beviser for, eksisterer ikke!"

Jeg må vist ifølge min religion ikke kalde dig et "fjols"...

Anders Peter Johnsen

Fra : erik larsen

Dato : 22-11-02 07:47

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg må vist ifølge min religion ikke kalde dig et "fjols"...

Ordet "fjols" ville heller ikke være et tilstrækkeligt dækkende ord for hvad
han skulle kaldes, men vi kan jo håbe manden stadig er så fornuftigt at han
har ladet sig indlægge.

Erik L

Fra : John T

Dato : 23-11-02 05:07

"erik larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hvad
> han skulle kaldes, men vi kan jo håbe manden stadig er så fornuftigt at

Jeg tror hans behov for at lade sig indlægge relaterer sig til en
privatklinik........et sted i Istedgade f.eks

TBC

Fra : TBC

Dato : 23-11-02 05:22

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-11-02 08:44

Anders Peter Johnsen <anderspj@mail.dk> skrev dette i

> Jeg må vist ifølge min religion ikke kalde dig et "fjols"...

I stedet for at bruge en masse krudt på hans analsnak var det nok
endnu bedre totalt ignorere ham her i gruppen og i stedet sende en
klage til hans udbyder Cybercity på abuse@cybercity.dk

Se mit nye forsøg på at lave en webside :
http://af.skrift.dk

Fra : LowLifeDK

Dato : 22-11-02 09:09

> I stedet for at bruge en masse krudt på hans analsnak var det nok
> endnu bedre totalt ignorere ham her i gruppen og i stedet sende en
> klage til hans udbyder Cybercity på abuse@cybercity.dk

Hvilken del af mit indlæg er OT ?

Low

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-11-02 10:53

LowLifeDK <easyliving@ofir.dk> skrev dette i

> Hvilken del af mit indlæg er OT ?

Indsend dit oprindelige indlæg i denne tråd til din udbyders
abuse-afdeling og hør deres vurdering!

FUT dk.admin.netikette

--
Mojn, - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093
http://www.synnejysk.dk/

Fra : erik larsen

Dato : 22-11-02 11:28

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken del af mit indlæg er OT ?

Det er ikke dit indlæg der er OT, man skal have sine meninger.

Men du er OT ved at bringe dine meninger et forkert sted.

Erik L

Fra : LowLifeDK

Dato : 22-11-02 18:42

> Det er ikke dit indlæg der er OT, man skal have sine meninger.
>
> Men du er OT ved at bringe dine meninger et forkert sted.

Så giv mig et praj om, hvor jeg skal lufte mine tanker om hvordan "det hele"
startede ?

Det kan da kun være herinde ?!

Lad nu være med at henvis til mudderkastning m.m.,- det ville være for
billigt.

Low

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-11-02 18:46

> Det kan da kun være herinde ?!

Din udbyder mener vel ikke at det er i orden herinde?

Jeg har foreslået dig at sende dit startindlæg i denne tråd til
abuse-afdelingen hos din udbyder for at høre deres mening om det hører
hjemme i denne gruppe!

Og fortæl os gerne hvad de meddeler dig. Men jeg har en fornemmelse af
at de nok vil sige noget i lighed med: "Disse usmagelige indlæg hører
ingen steder hjemme."

Fra : LowLifeDK

Dato : 22-11-02 18:55

> [...]
>
> Og fortæl os gerne hvad de meddeler dig. Men jeg har en fornemmelse af
> at de nok vil sige noget i lighed med: "Disse usmagelige indlæg hører

Usmagelige indlæg ??

Hvori består det usmagelige ? Der er INTET i indlægget der er OT, intet der
er umuligt, og indlægget giver udtryk for MIN mening.

Hvis du ikke ønsker at se den længere, kan du blot bladre videre i NG'en.

Men det kan du ikke...vel ?

Low

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-11-02 18:59

> [...]
> intet der er umuligt, og indlægget giver udtryk for MIN mening.
>
> Hvis du ikke ønsker at se den længere, kan du blot bladre videre i

<-- citat start -->
Modtaget meelding fra din udbyders abuse-afdeling:
Jeg har skrevet til kunden og bedt ham om ikek at lave indlæg hvis han
ikke kan sige noget fornuftigt. Disse usmagelige indlæg hører ingen
steder hjemme.

Med venlig hilsen
Cybercity A/S
Abuse Afd.
<-- citat slut -->

Så din udbyders abuse-afdeling er altså langtfra enig med dig.

Og stopper du ikke øjeblikkelig bliver der foretaget fornyet
indbringelse for din udbyders abuse-afdeling.

Fra : LowLifeDK

Dato : 22-11-02 19:06

> Og stopper du ikke øjeblikkelig bliver der foretaget fornyet
> indbringelse for din udbyders abuse-afdeling.

Du er laaangt OT her. Jeg har ikke i sinde at stoppe med indlæg i min tråd.
Hvis tråden var så "slem", ville den blive slettet.

Lav din egen !

Low

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-11-02 19:36

> Jeg har ikke i sinde at stoppe med indlæg i
> min tråd.

Jeg kan på denne baggrund kun endnu engang opfordre de seriøse bruger
og læsere af denne gruppe til at indsende klage over ham til

Fra : erik larsen

Dato : 22-11-02 19:15

Hej Erik,

Jeg har tager den med brugen.

Med venlig hilsen

Ralph Olsen
Cybercity A/S
Abuse Afd.

Jeg skal klage over Deres klients optræden på dk.livssyn.kristendom, den
slags indlæg høre ikke hjemme der.

Erik Larsen
Søndergade 46,2th
7600 Struer

Fra : LowLifeDK

Dato : 22-11-02 19:34

PLONK

Du ramte mit kill-filter.

Low

Fra : erik larsen

Dato : 23-11-02 12:55

> PLONK
>
> Du ramte mit kill-filter.

Tak, tusindvis af tak og jeg vil bede til at du vil få kraft til holde dit
løfte til mig.

Erik L

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 22-11-02 19:54

> Jeg har tager den med brugen.

Forsøg på at slå Danmarksrekorden i flest stavefejl pr. sætning?
Ikke fordi jeg har noget imod at folk nogle gange staver dårligt, men
ovenstående sætning skal jeg altså have forklaret, for jeg kan simpelthen
ikke finde en mening?
Jeg synes det virker mystisk at Cybercity skulle sende en sådan meddelelse
ud. Det viser efter min mening en ringeagt for kunderne.

Mvh Thomas

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-11-02 20:00

Thomas Smedebøl <whisdow@hotmail.com> skrev dette i

> [...]

[ ... ]
> Jeg synes det virker mystisk at Cybercity skulle sende en sådan
> meddelelse ud. Det viser efter min mening en ringeagt for kunderne.

Jeg formoder der ikke er tale om et ordret citat, men et
hukommelsescitat fra en melding modtaget på grundlag af klage over
kunden.

Abuseafdelingen har skrevet noget i stil med: "denne tager vi op med
brugeren" eller "Jeg har taget denne sag op med brugeren".

Håber det gav langt mere mening!

Hvis min "tolkning" ikke er rigtig må Erik Larsen lige rette mig!

Fra : LowLifeDK

Dato : 22-11-02 21:25

> [...]
> Jeg synes det virker mystisk at Cybercity skulle sende en sådan meddelelse
> ud. Det viser efter min mening en ringeagt for kunderne.

Jeg tænkte det samme,- "det her er en joke".

MEN, jeg har haft en dialog med Ralph, så den er god nok, selvom ingen
fatter hvad han mener

Og iøvrigt er hans mening underordnet.

Low

Fra : LowLifeDK

Dato : 22-11-02 19:35

Fra : Henton

Dato : 22-11-02 09:51

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I stedet for at bruge en masse krudt på hans analsnak var det nok
> endnu bedre totalt ignorere ham her i gruppen og i stedet sende en

du har helt ret, og jeg burde heller ikke kommentere det, men alligevel.
Det er det dummeste jeg nogensinde har hørt, og det siger ikke så lidt. Ikke
engang en Søren Mosegård kunne have gjort det så dumt.
Vi burde egenlig bede for ham, det ville sikert være formålsløst

Henton

Fra : LowLifeDK

Dato : 22-11-02 21:26

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 22-11-02 18:23

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> wrote in message >Penis er lissom
designet til at ejakulere i selve livmoderen under
> kønsakten.

Undskyld, Anders, men det er nu ikke anatomisk muligt.
Det er i selve skeden, at den slags foregår. Derfra er vejen
ikke så lang.

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 22-11-02 18:37

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Undskyld, Anders, men det er nu ikke anatomisk muligt.
> Det er i selve skeden, at den slags foregår. Derfra er vejen

Mig bekendt er skeden faktisk ikke mere end ca. 7 cm dyb før man når til
livmoderhalsen, så en normal penis vil da kunne nå et stykke ind?

Hmmm...måske skulle vi futte over i dk.snak.seksualite?

Anders Peter Johnsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-11-02 18:40

> Hmmm...måske skulle vi futte over i dk.snak.seksualite?

Lyder som en ganske god idé.

Fra : LowLifeDK

Dato : 22-11-02 18:45

> Hmmm...måske skulle vi futte over i dk.snak.seksualite?

Ja, her er det vist lidt for specifikt

Low

Fra : TBC

Dato : 23-11-02 05:25

> Ja, her er det vist lidt for specifikt

Sporer man en smule dobbeltmoral ?
(i jævnfør af indlæget der startede tråden)

TBC

Fra : LowLifeDK

Dato : 22-11-02 18:44

> Godt kæmpet! Er du klar over hvor relativt usandsynligt det ville være at
en
> kvinde blev gravid på den måde, du her beskriver?

Ahaaaa !!! Altså er vi enige ! Usandsynligt er bestemt ikke det samme som
umuligt/kan ikke lade sig gøre.

Low

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-11-02 18:48

> Ahaaaa !!! Altså er vi enige ! Usandsynligt er bestemt ikke det
> samme som umuligt/kan ikke lade sig gøre.

Og fut så et andet sted hen med den debat, - den hører ikke hjemme
her!

Fra : LowLifeDK

Dato : 22-11-02 18:57

> Og fut så et andet sted hen med den debat, - den hører ikke hjemme
> her!

Debatten er startet, tråden kører, også med din hjælp. Der er flere seriøse
indlæg (ikke dine, men det ved du vist godt).

Hvis du ikke kan holde dig til Topic, vil jeg bede dig om at bladre forbi
den "forbudte, men alligevel dragende tråd".

Ok ?

Low

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 22-11-02 20:04

> Ahaaaa !!! Altså er vi enige ! Usandsynligt er bestemt ikke det samme som
> umuligt/kan ikke lade sig gøre.

Jeg vil til hver en tid hævde, at det er 'uendeligt' mere sandsynligt at
der, i forhold til din version, blot er tale om en vandrehistorie...

Måske startet noget i denne stil:
Kvinde1: Har du set hvor tyk Maria er blevet?
Kvinde2: Ja - og det er egentlig mærkeligt, for hun har ikke råd til meget
smør på brødet, hendes mand er jo bare tømrer!
Kvinde1: Ja - hvis det ikke var fordi hun altid praler af at være så
jomfruelig, ville jeg vædde på hun var gravid!
Kvinde2: he he - men for at det skulle være sandt, måtte hun være blevet
gravid på egen hånd, for Josef har været væk hjemmefra i måneder på et
byggeprojekt!
(Børn hører brudstykker af ovenstående)
Børn (synger og hopper rundt i ring): Jomfru Maria fik et barn - uden mand -
på egen hånd! Naa na na naa na!!!

Måske var Maria ovenikøbet nødt til at spille med på komedien når Josef kom
hjem. Alternativet til en jomfrufødsel er jo ikke altid lige behageligt i et
ægteskab!

Men folk må tro hvad de vil! Som jeg har sagt før, så er der mange aspekter
af kristendommen jeg synes om, og tilsvarende mange jeg ikke bryder mig om.
Men mest af alt er der mange aspekter af religioner generelt jeg simpelthen
ikke kan få mig selv til at tro på.

Mvh Thomas

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-11-02 20:09

> Måske startet noget i denne stil:
> Kvinde1: Har du set hvor tyk Maria er blevet?
> Kvinde2: Ja - og det er egentlig mærkeligt, for hun har ikke råd
> til meget smør på brødet, hendes mand er jo bare tømrer!

hehe - der er jo bare lige det, at hun endnu slet ikke havde nogen
mand. Det var først senere at de blev gift!

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 22-11-02 20:13

> hehe - der er jo bare lige det, at hun endnu slet ikke havde nogen
> mand. Det var først senere at de blev gift!

Så var der vel bare endnu mere grund til at fornægte det, efter min mening,
åbenlyse?

Mvh Thomas

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-11-02 20:17

> Så var der vel bare endnu mere grund til at fornægte det, efter min
> mening, åbenlyse?

Jeg er da sandelig også helt bestemt overbevist om at det har vagt
vældig røre i den lille familie i den lille landsby.

Men nu fik hun (Maria) jo så altså temmelig megen støtte fra sin mors
kusine (hvis min dårlige hukommelse ikke er alt for dårlig). Der kan
læses meget mere om dette i de første 2 kapitler i Lukasevangelitet
(tror jeg det er).

Men jeg giver dig da ret, at jomfrufødslen er en gevaldig stor og svær
kamel at måtte sluge med både hud og hår og det hele (og sådan nogle
kameler de lugter altså rædsomt, - har selv et par gange redet rundt
på sådanne krabater!).

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 22-11-02 21:40

> Thomas Smedebøl <whisdow@hotmail.com> skrev dette i

Og hvad er det? At Josef skulle være faderen eller at hun skulle have bollet
udenom under trusler om dødsstraf ved stening?

> Jeg er da sandelig også helt bestemt overbevist om at det har vagt
> vældig røre i den lille familie i den lille landsby.

Josef valgte gudskelov ikke at lade hende overlade til stening, da han fik
tænkt sig lidt om og - ifølge Lukasevangeliet fået vejledning af en engel.
Det blev nærmest en slags "shotgun-wedding", hvor han tog ansvaret, selvom
barnet ikke var hans.

I øvrigt må jeg sige at jeg ikke forstår headeren?

Anders Peter Johnsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-11-02 09:24

> I øvrigt må jeg sige at jeg ikke forstår headeren?

Headeren? Mener du måske subject?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 22-11-02 21:33

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> en
>
> Ahaaaa !!! Altså er vi enige !

Vi er overhovedet ikke enige om noget som helst. Tag endelig ikke fejl af
dèt.

> Usandsynligt er bestemt ikke det samme som
> umuligt/kan ikke lade sig gøre.

Tænk, her gik jeg og troede at "usandsynligt" betød "ikke sandsynligt"?

Jeg synes du og dine venner skulle smutte over i dk.mudderkastning, hvis det
er pubertære provokationer, du er ude på. Det er gruppen her ikke beregnet
til. Den er beregnet til sober debat.

Anders Peter Johnsen

Fra : Filip D. Johnsen

Dato : 01-12-02 12:33

Dejligt svar.

Filip Johnsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 01-12-02 12:35

Filip D. Johnsen <filip.johnsen@get2net.dk> skrev dette i

> Dejligt svar.

Hvilket svar? - se evt. i min signatur!

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 01-12-02 13:17

> [...]
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
> Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
> misforståelser bliver væsentlig reduceret

Det burde vel hedde "Rigtig anvendelse reducerer risikoen for
misforståelser"?

Anders Peter Johnsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 01-12-02 13:25

> Det burde vel hedde "Rigtig anvendelse reducerer risikoen for
> misforståelser"?

Nej da, for ved rigtig anvendelse af de givne råd er der jo netop
forøget risiko for at misforståelsesfrekvensen reduceres kraftigt

http://www.clubfes.subnet.dk/
http://www.sdanet.dk/

Fra : Henton

Dato : 22-11-02 12:47

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hun havde et lille, men fælt og kendt handicap. Hendes tarm var
> [...]

Jeg forstår godt du bruger navnet "Low" gider du oplyse hvorfra du har dine
informationer ?
Hvis det er noget du selv har digtet vil jeg råde dig til at søge hjælp.

Fra : LowLifeDK

Dato : 22-11-02 18:49

> Jeg forstår godt du bruger navnet "Low" gider du oplyse hvorfra du har
dine
> informationer ?

Nu bliver du personlig igen,- jeg må bede dig holde dig til emnet i min tråd
!

> Hvis det er noget du selv har digtet vil jeg råde dig til at søge hjælp.

Jeg har ikke "digtet",- jeg har blot søgt, og fundet, en alternativ løsning
på en jomfrufødsel. Jomfrufødsel er som du sikkert tror, kun sket en gang,
men sandsynligheden for at min teori er sand, er mange, mange gange større.

Så mit udgangspunkt i denne tråd er, at jeg har ret. Bønner, forbandelser,
hån og personlige angreb kan gudskelov ikke ændre på dette faktum.

Low

Uanset hvor

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-11-02 18:54

> Så mit udgangspunkt i denne tråd er, at jeg har ret.

Og tråden hører ikke hjemme her! Og jeg tror det vil være meget
fornuftigt at du stopper tråden.

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 22-11-02 12:53

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Omvend dig

http://migiviborg.subnet.dk/index.html

--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
Se ind på min hjemmeside.

Fra : LowLifeDK

Dato : 22-11-02 18:50

> Omvend dig

Så skulle jeg som udgangspunkt være ateist.

Hvem i alverden har sagt at jeg er det ?

Low

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 22-11-02 22:45

> Så skulle jeg som udgangspunkt være ateist.
Nej du kan godt kalde dig kristen uden at du er det, Det er en af djævelens
bedrag.
Men det du skriver her i gruppen tyder på at du ikke har haft er møde med
Jesus som din opstandne frelser.
http://migiviborg.subnet.dk/index.html
hvis du havde Jesus som din frelser ville du vide at det skriver kommer fra
Mørket og ikke fra Gud.
Men jeg tilgiver dig dine skriverier, for Gud har tilgivet mig, men et
omvend dig til den levede Gud.

--
http://www.into.dk/to/to.php Troens ord i Brande.
http://www.evangelist.dk/ Evangelist.
http://www.kbc.dk/ KBC.

Fra : Al

Dato : 23-11-02 09:08

He Low

derfor du selv brun i hovedet, majet sjov