Sun Lolly udenfor sæsonen
Fra : Steen Suder, privat

Dato : 21-11-02 23:45

Jeg må tilstå at jeg har en svaghed for Sun Lolly, disse tarvelige og
syntetisk smagende frysselv vandis.

Desværre er min fryser allerede nu tom, hvorfor jeg er på udkig efter
"restlagre" i butikkerne.

Jeg bor i Århus syd; hvor kan jeg købe Sun Lolly (læs: har nogen lagt
mærke til "rester" i butikkerne i Århusområdet)?

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : IT-Sektionen

Dato : 22-11-02 09:32

"Steen Suder, privat" <sfs_news@suder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg bor i Århus syd; hvor kan jeg købe Sun Lolly (læs: har nogen lagt
> mærke til "rester" i butikkerne i Århusområdet)?

Hej Steen

Sun Lolly (laves)/forhandles af samme firma, som sælger SunQuick nemlig
Cadiso Food A/S i Frederikssund http://www.cadiso.dk/
De vil evt. kunne hjælpe.

Mvh - Jørgen

Fra : Ole Hedegaard

Dato : 22-11-02 12:36

Jeg har set dem i Bilka for nylig...
GOD JAGT!

Fra : TWL

Dato : 22-11-02 23:08

Hej Steen

Favoritmarked på Langenæs har stadig en stor stak stående.

Hilsen Thomas

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 22-11-02 23:53

TWL wrote:
> Hej Steen
>
> Favoritmarked på Langenæs har stadig en stor stak stående.

Det er jo max! Tak.

Jeg bor i Stavtrup, så jeg raider Favorit i Grøfthøj på vejen til Langenæs.

Kan du huske prisen?

Fra : Nette

Dato : 23-11-02 02:53

"TWL" wrote
> Favoritmarked på Langenæs har stadig en stor stak stående.

Heyyy det var mig der skulle sige det*G*

Nette

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 23-11-02 10:29

?

Fra : Nette

Dato : 23-11-02 13:19

"Steen Suder, privat" wrote

> ?

Ja, det var da der jeg undersøgte det kl. 19.30 i aftes

Nette

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 23-11-02 14:19

Steen Suder, privat wrote:
> [...]
>
> Jeg bor i Århus syd; hvor kan jeg købe Sun Lolly (læs: har nogen lagt
> mærke til "rester" i butikkerne i Århusområdet)?

Update:

Favorit: 15,95.- for 10 stk.
Netto: Haves ikke.
Føtex: 14,95,- for 10 stk.
Metro: 12,69,- for 10 stk.

... Så jeg købte 170 stk. i Metro

Fra : Heidi

Dato : 25-11-02 19:47

"Steen Suder, privat" <sfs_news@suder.dk> skrev i en meddelelse news:3ddd61dd$1@owl...
> Jeg må tilstå at jeg har en svaghed for Sun Lolly, disse tarvelige og
> syntetisk smagende frysselv vandis.

Så er vi to. Dog mest om sommeren. Hvilken er din favorit?

> [...]
>
> Jeg bor i Århus syd; hvor kan jeg købe Sun Lolly (læs: har nogen lagt
> mærke til "rester" i butikkerne i Århusområdet)?

Min lokale Rema1000 har dem også stadig stående, så der kan du
jo lede, når du har tømt lageret de andre steder du har fået
foreslået

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen,

Fra : Jens

Dato : 26-11-02 16:06

"Heidi" <nospamheidi@adslhome.dk> wrote in

> Så er vi to. Dog mest om sommeren. Hvilken er din favorit?

Min er Champagne, har stadig mange på lager !
Børnene kan bedst lide Cola, men det er nok mest fordi de hedder "Cola".

mvh
/Jens

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 26-11-02 19:41

Jens wrote:
> "Heidi" <nospamheidi@adslhome.dk> wrote in

> Min er Champagne, har stadig mange på lager !

Jeg hælder til Jordbær, men afveksler typisk med Trope.
Nu er jeg også typen, der går efter "Meatlovers Dream" hos det lokale
pizzaria og så be'r om chili, hvidløg, oregano, ekstra løg, gorgonzola
samt ekstra ost... for det skal jo smage af noget.

> Børnene kan bedst lide Cola, men det er nok mest fordi de hedder "Cola".

Prøv at kalde den for "den brune"

Fra : Heidi

Dato : 26-11-02 20:01

Steen Suder, privat wrote:

> Jeg hælder til Jordbær, men afveksler typisk med Trope.

Trope er min favorit - jeg synes det er den der "læsker"
mest, uden at virke alt for syntetisk, som jeg godt
kan synes jordbærudgaven gør.

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 26-11-02 20:06

Heidi wrote:

> Trope er min favorit - jeg synes det er den der "læsker"
> mest, uden at virke alt for syntetisk, som jeg godt
> kan synes jordbærudgaven gør.

Jeg synes også jorbær er meget syntetisk, så jeg betragter det blot som
et navn og intet andet

Men jeg kan nu godt lide den alligevel.

Fra : Padmé

Dato : 26-11-02 20:06

hej..jeg mener helt klart, at den bedste måde at nyde sun lollys på er, at
have en champagne i den ene hånd og en med jordbær i den anden..for man kan
da ikke have champagne uden at nyde lidt jordbær ved siden af.. :)

Padmé

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 26-11-02 20:17

Padmé wrote:
> hej..jeg mener helt klart, at den bedste måde at nyde sun lollys på er, at
> have en champagne i den ene hånd og en med jordbær i den anden..for man kan
> da ikke have champagne uden at nyde lidt jordbær ved siden af.. :)

Jeg har tidligere praktiseret at "mase" lollyen i hånden til indholdet
er slush ice-agtigt for derefter at klippe et hjørne af med et hul på
5-6mm til følge. Så kan man sidde og suge indholdet lige så stille ud.

<KLIP>

Fra : Jens

Dato : 27-11-02 09:46

"Steen Suder, privat" <sfs_news@suder.dk> wrote in news:3de3c8a9$1@owl:

> Jeg har tidligere praktiseret at "mase" lollyen i hånden til indholdet
> er slush ice-agtigt for derefter at klippe et hjørne af med et hul på
> 5-6mm til følge. Så kan man sidde og suge indholdet lige så stille ud.

Uhmmm, det må prøves !

/Jens