Hm hvad sker der for mit GeForce 4 MX 420 ~
Fra : Dopedog

Dato : 21-11-02 17:27

Efter geninstallation af Win XP og installering af driveren 30.81 (mener jeg
den hedder) til mit grafikkort har jeg nu ikke mulighed for at lave TV-Out.

Når jeg vælger Nview fra skrivebordet o.s.v. kan jeg kun vælge ANALOG skærm
og ikke TV (mener jeg den hedder) som jeg kunne førhen.

Er der noget jeg har overset ... ?

På forhånd tak

-Ronnie

--
A pill to make you numb,
A pill to make you dumb,

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 21-11-02 17:48

"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> skrev:
> Efter geninstallation af Win XP og installering af driveren 30.81.

Hvorfor ikke den nyeste 40.72?
www.nvidia.com

/Mikael

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 21-11-02 17:49

"Mikael Nørrelund Andersen"
<noerrelund@"FJERNES"pc.dk> skrev:

> Hvorfor ikke den nyeste 40.72?
> www.nvidia.com

PS.
Kablerne sidder vel i?

/Mikael

Fra : Dopedog

Dato : 21-11-02 18:08

> PS.
> Kablerne sidder vel i?

Ikke det rigtige nej ... nu gør det dog ;)

-Ronnie

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 21-11-02 19:10

> Ikke det rigtige nej ... nu gør det dog ;)

Busted ;D

/Mikael

Fra : Dopedog

Dato : 21-11-02 18:07

> Hvorfor ikke den nyeste 40.72?
> www.nvidia.com
>
> /Mikael

Fordi det fucker mit counter-strike op :)

-Ronnie

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 22-11-02 18:39

"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi det fucker mit counter-strike op :)
>
> -Ronnie

Det gjorde mit Mx420 også med den driver. Prøv med V.41.03 istedet. Den
kører bare 110%! Også i Cs.

Hygge

Fra : Dopedog

Dato : 21-11-02 18:07

> [...]
skærm
> og ikke TV (mener jeg den hedder) som jeg kunne førhen.

Glem den her tråd .... jeg havde sat den forkerte ledning i så fra nu af ved
jeg at jeg bare skal sætte den rigtige ledning i og så virker det :lol:

-Ronnie