Problemer
Fra : Polle_Pottemager

Dato : 21-11-02 15:35

Min PC lukker pludselig ned og frem springer en skærm, hvorpå der står, at
jeg skal kontakte diverse harwareproducenter, og at computeren gemmer data
og så går den igang med at tælle op til 100 fra 1. Der er ligegyldigt hvad
man laver på computeren og om det er systemkrævende eller ej.

Kan det være grafikkort??

Polle_pottemager

Fra : Polle_Pottemager

Dato : 21-11-02 16:14

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 21-11-02 16:28

"Polle_Pottemager" <polle_pottemager@hotmail.dk> skrev:
> Den korrekte fejlmeddelelse er:
> IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Microsoft siger du skal opdatere BIOS:
<http://shor.ter.dk/366406131>

De har også denne side:
<http://shor.ter.dk/821625075>

Ellers prøv at boote op i deres Recovery Console og kør
en "chkdsk /r" på din Windows installation.

/Mikael

Fra : Polle_Pottemager

Dato : 21-11-02 17:06

Hvor ved du de med bios fra??

Polle_pottemager

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@"FJERNES"pc.dk> skrev i en
meddelelse news:3ddcfb8a$0$81767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 21-11-02 17:13

"Polle_Pottemager" <polle_pottemager@hotmail.dk> skrev:
> Hvor ved du de med bios fra??

Det står nederst på denne side (punkt 4):

/Mikael

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 21-11-02 16:28

Polle_Pottemager wrote:
> [...]
> og så går den igang med at tælle op til 100 fra 1. Der er ligegyldigt hvad
> man laver på computeren og om det er systemkrævende eller ej.

Det kan være alt muligt. Lige fra en dårlig driver til en enhed til
defekt motherboard/ram/psu...

En ide er nok at prøve og opdatere ALLE drivere eller evt. at
reinstallere Windows.

Held og lykke

Bruno