Bluetooth til 6310i
Fra : Lars Brink

Dato : 21-11-02 14:16

Hej!

Nogen som har set HDW-2 priser i DK?

Desuden et eller andet USB med bluetooth så man kan bruge softwaren med
telefonen på en almindelig computer?

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once - that was when I thought that I was wrong.

Fra : JMo.

Dato : 23-11-02 00:15

On Thu, 21 Nov 2002 14:15:30 +0100, "Lars Brink"
<usenet@papayaREMOVEconsulting.com> wrote:

>Nogen som har set HDW-2 priser i DK?

Bliver nok omkring 1000,-. Den er dog forsinket til Q1-2003.
Jabras BT-200 skulle dog være lige på trapperne til samme pris.

>Desuden et eller andet USB med bluetooth så man kan bruge softwaren med
>telefonen på en almindelig computer?

De er så småt ved at komme, bl.a. fra LevelOne, 3Com, Trust etc.

Fra : Dan Molberg

Dato : 23-11-02 09:41

"JMo." <ns-sf_007@mohr.cx> wrote in message
> De er så småt ved at komme, bl.a. fra LevelOne, 3Com, Trust etc.
Der er kommet nogle, MSI har et USB/Blåtand på market lige nu, og der er nok
flere...

Fra : Jochke

Dato : 25-11-02 18:41

"Dan Molberg" <beyond@repair.void> wrote in message
> Der er kommet nogle, MSI har et USB/Blåtand på market lige nu, og der er
nok
> flere...

HUSK, HUSK, HUSK.... Ikke alle Bluetooth enheder kan bruges til at
kommunikere med Nokia's talefoner. Jeg har selv en MSI BT Key
(http://www.msi.com.tw/program/products/per/per/pro_per_detail.php?UID=326&M
ODEL=MS-6967) Det kan ikke bruges med Nokia telefoner, sammen med mange
mange andre.

For at du skal kunne bruge det sammen med disse mobiler skal det understøtte
digi-standarden. Nokia understøtter det kort der hedder DTL-4 og bliver
produceret af Socket communications. Det har følgende produktnr: BL4517-386.

Ret så irriterende, men MSI USB key virker fint med min PDA, og min PDA kan
nemt kommunikere med min telefon, så på den måde kan jeg heldigvis godt
bruge det til noget alligevel. Virker bare ikke med Nokia Phone Manager. :(

/Jochke

Fra : Dan Molberg

Dato : 25-11-02 19:10

"Jochke" <ask@me.com> wrote in message
> [...]
> ODEL=MS-6967) Det kan ikke bruges med Nokia telefoner, sammen med mange
Den virker fint her....

Fra : Jochke

Dato : 25-11-02 21:39

Virker det med Nokia Phone Manager?

/Jochke

Fra : Dan Molberg

Dato : 25-11-02 22:03

> Virker det med Nokia Phone Manager?
Virker med Nokia PC Suite. Og andre...

Og venligst skriv under det du svare på, tak.

Fra : Jochke

Dato : 25-11-02 22:09

> Og venligst skriv under det du svare på, tak.

Plejer jeg altid at gøre. :D Gad bare ik da det ik var et svar men et
spørgsmål.

/Jochke

Fra : JMo.

Dato : 25-11-02 21:33

"Jochke" <ask@me.com> wrote in news:artn5t$n5i$1@news.cybercity.dk:

> [...]
> understøtte digi-standarden. Nokia understøtter det kort der hedder
> DTL-4 og bliver produceret af Socket communications. Det har følgende

Digi-standarden?? Har du mere info om denne??

Er det noget der kun gælder USB'enheder, eller er det også noget der har
betydning ved CF/PC-Cards som DTL-4

Sidder lige med en LevelOne der bruger CSR chipset, og en fra AON som jeg
ikke lige har luret chip'en på endnu. Og de virker begge uden problemer

Fra : Jochke

Dato : 25-11-02 21:42

"JMo." <ns_sf008@mohr.cx> wrote in message
> [...]
>
> Sidder lige med en LevelOne der bruger CSR chipset, og en fra AON som jeg
> ikke lige har luret chip'en på endnu. Og de virker begge uden problemer

Du må egentlig ikke lige spørge mig omkring det. Det var svaret jeg fik fra
Nokia. Du kan lige få det her:

---Klip---
Hej

Tak for din interesse i Club Nokia Careline.

Problemet er at dit MSI bluetooth key ikke understøtter digi-standarden som
bl.a. Nokia køre med. Dvs at du er nødsaget til at anskaffe dig et andet
bluetooth kort. Nokia understøtter det kort der hedder DTL-4 og bliver
produceret af Socket communications. Det har følgende produktnr: BL4517-386

Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os igen.

Med venlig hilsen,

Nokia Service Professional
Danish Team
Club Nokia Careline
---Klip---

Men du må da godt lige sige til hvis du finder ud af noget omkring det.

/Jochke