Outlook plugin
Fra : Jacob Christensen

Dato : 21-11-02 13:24

Er der nogle der kan komme med lidt indput til hvordan man laver
plugins til Outlook 2000 i Delphi6 ? F.eks laver et plugin der kan
zippe attachments automagisk. Jeg ved der findes 3.parts dimser der
kan den slags men jeg vil gerne lave det selv. Hvilke buzzwords skal
der til COM/MAPI SDK?? Fortæl mig ikke hvordan det gøres i VB eller
lign. Kun Delphi :)

BTW: Må der postes Delphi spørgsmål her eller kører jeg i den forkerte
vognbane ?

//Jac

Fra : //Overby

Dato : 21-11-02 13:59

> BTW: Må der postes Delphi spørgsmål her eller kører jeg i den forkerte
> vognbane ?

Eftersom Delphi laver programmerne i Object Pascal så ja.

Daniel

Fra : René Jensen

Dato : 22-11-02 23:09

Jacob Christensen wrote:
> [...]
> kan den slags men jeg vil gerne lave det selv. Hvilke buzzwords skal
> der til COM/MAPI SDK?? Fortæl mig ikke hvordan det gøres i VB eller

Jeg ved ikke om Microsoft Office Developer SDK er frit, det er mener jeg
ikke det er, for ellers skulle der være en masse dokumentation til
integration af tredje part software sammen med Microsoft Office
pakkerne. -Skulle det være frit, så skal du nok forvente at
eksempelkoden er skrevet i MFC eller Visual Basic :/

Med venlig hilsen,
René Jensen