Fejl i kald af funktion med mellemrum i pa~
Fra : Flemming

Dato : 21-11-02 13:35

Jeg har en JAVA-script funktion, som bruger en streng som parameter, men jeg
kan tilsyneladende ikke bruge mellemrum i strengen. Fejlmeddelelsen er noget
med: " expected.

Er der en mulighed for at få det til at virke?

Flemming

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 21-11-02 16:58

On Thu, 21 Nov 2002 13:35:15 +0100, Flemming wrote:

> [...]
> er noget med: " expected.
>
> Er der en mulighed for at få det til at virke?

Hej Flemming

Som svaret til Lars i går, så drejer denne gruppe sig om java og ikke
java-script.

Se på
http://www.usenet.dk/grupper.pl?seek=javascript
og prøv hellere en af nedenstående grupper, da du sikkert får et meget
bedre svar der
eller
--
Mikkel Bundgaard