Motionscykel?
Fra : Bitten

Dato : 21-11-02 11:49

Jeg overvejer at købe en motionscykel, men hvad skal jeg vælge? Gode
råd ønskes...

Jeg håber ikke at jeg bliver futtet et eller andet sted hen... Hvis
det er OT så må I meget undskylde! :-/

--
Venlig hilsen Bitten.

Fra : Marianne

Dato : 22-11-02 00:25

"Bitten" <bitt1@sol.dk> wrote in message
> Jeg overvejer at købe en motionscykel, men hvad skal jeg vælge? Gode
> råd ønskes...

Hej Bitten

Det er skam et OK spørgsmål. Jeg fik råd her i gruppen om samme.

Min motionscykel blev købt hos Harald Nyborg (internet-butik, bringer til
døren). Den kostede 1400.-, men jeg købte ikke den billigste. Alternativer
er tilbuddene fra Føtex, der dukker op en gang imellem.

Jeg er tilfreds nok med min - bruger den ca. 0,5 time ad gangen.

mvh
marianne

Fra : Blanke Station

Dato : 01-01-03 16:47

Hej Bitten
Prøv i Tyskland. Vi har en Kettler som er ret god. Koster godt nok ca 6000
men er pengene værd efter min mening. Du sparer ca 2000 dernede.
mvh
Anna Marie

Fra : Bitten

Dato : 01-01-03 22:42

Hej Anne Marie.

Tak for dit råd. Jeg har købt en brugt via Den Blå Avis, men jeg har
desværre ikke fået det skrevet i eller slettet dette indlæg. Men tak
alligevel...

--
Venlig hilsen Bitten.

Fra : KatjaStrofen

Dato : 01-01-03 22:50

Blanke Station <Blanke-Station@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e130d46$0$134$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> Prøv i Tyskland. Vi har en Kettler som er ret god. Koster godt nok ca 6000
> men er pengene værd efter min mening. Du sparer ca 2000 dernede.

6000 kr er enormt mange penge umiddelbart at bruge på en motionscykel!

Især hvis man kun Tror man vil bruge den!

Jeg mener.. de 1000 kroner jeg gav for mig.. brugt dog.. var måske ikke de
bedst brugte.. da den mest står og ser "køn" ud! - ham jeg købte den af..
havde nøjagtigt samme problem, den var bedst til blot at se "køn" ud *GG*

katja