Webcam igen ...
Fra : Thomas

Dato : 21-11-02 12:08

Jeg spurgte tidligere om der var nogen der kunne anbefale et godt webcam til
Mac. Jeg kender en rigtig sød pige, som gerne vil have et webcam til sin Mac
og jeg har kun et Logitech Webcam Express som jeg tidligere har læst der
ikke findes drivere til

Jeg har søgt tilbage i dk.edb.mac uden held. Hvilken hard- og software kan
anbefales? Hvis der sidder nogen et Logitech Quickcam Express på en Mac, så
må I gerne lade høre fra jer, specielt med en opskrift på hvordan I har fået
det til at virke.

--
MVH

Thomas

http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : Esben rasmussen

Dato : 21-11-02 15:33

Der er et irez kritter på mediamac under periferi udstyr med titlen :
Tastatur, Webcam, Joystick ofl.

<http://www.mediamac.dk/index.php?page=market:show,id=1795&dd_list_offset=>

Lækker sag - der var vist også et logitech til en hund et eller andet sted

--
Mvh. Esben Rasmussen

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-11-02 21:16

In article <3ddcbe7c$0$3903$edfadb0f@dread13.news.tele.dk>,
"Thomas" <flash@it.dk> wrote:

> Jeg spurgte tidligere om der var nogen der kunne anbefale et godt webcam til
> Mac. Jeg kender en rigtig sød pige

Kan man få adressen til hjemmesiden når du får fat i et kamera?

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Tomaten

Dato : 21-11-02 22:24

"Martin Edlich" <newsspam4@mail.edlich.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man få adressen til hjemmesiden når du får fat i et kamera?

Det vil jeg lade hende afgøre, hun kan selv poste adressen, hvis hun er
interesseret i det.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - ny version!
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-11-02 22:30

In article <3ddd4eea$0$3856$edfadb0f@dread13.news.tele.dk>,
"Tomaten" <flash@it.dk> wrote:

> Det vil jeg lade hende afgøre, hun kan selv poste adressen, hvis hun er
> interesseret i det.

Lyseslukker....

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Tomaten

Dato : 21-11-02 22:46

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - ny version!
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-11-02 23:16

> Kan man få adressen til hjemmesiden når du får fat i et kamera?

Og du tror vel straks, at det er sådan et reality-webcam placeret i
soveværelset.
Apple har to webcam på deres Apple Store: Et Philips til USB til
Mac OS 9 og et til Firewire, det både går til OS 9 og X.
Ifølge deres hjemmeside kan Logitech QuickCam® Pro 4000 bruges
til klassisk Mac OS, men ikke OS X.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-11-02 23:30

In article <1fm0rj0.1ybsl6e1vcyploN%henrik@muenster.dk>,
henrik@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Og du tror vel straks, at det er sådan et reality-webcam placeret i
> soveværelset.

Det var, helt naturligt, min første indskydelse. Min næste indskydelse
var "har han tænkt sig at fortælle at han sætter et webcam op hos hende
den søde pige".

Nu ved jeg godt at ovenstående kan lyde lidt nærgående, men jeg siger
(skriver) bare hvad andre tænker. Det ved jeg fordi jeg ofte går rundt i
andre folks tanker - det kan i hvert fald ikke være mine egne tanker,
det er de for fjollede til.

Bortset fra det, så har jeg selv samlet ind til den ultimative
babyalarm. En LC'er, et webcam, en mikrofon og et netværkskort. Så er
der en computer i stuen, mit kontor og en bærbar i soveværelset. Jeg
piller udstyret ned igen når ungerne fylder 18.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk