MOHAA - Spearhead
Fra : AN

Dato : 21-11-02 11:21

Hej

Kan MoHAA - Spearhead spilles uafhængigt af MoHAA?

Hvis ikke....
HVIS man nu MoHAA liggende på sin pc og denne version ikke er helt ren i
kanterne, virker MoHAA - Spearhead så hvis man går ned og KØBER spillet?

Mvh
Anders

Fra : Madsen

Dato : 21-11-02 11:20

On Thu, 21 Nov 2002 11:20:57 +0100, "AN" <tox@xot.denmark> wrote:

>Hej
>
>Kan MoHAA - Spearhead spilles uafhængigt af MoHAA?

Nej, det er en addon til MOHAA

>Hvis ikke....
>HVIS man nu MoHAA liggende på sin pc og denne version ikke er helt ren i
>kanterne, virker MoHAA - Spearhead så hvis man går ned og KØBER spillet?

Who knows Jeg tror ikke det gør nogen forskel.

Fra : AN

Dato : 21-11-02 11:28

"Madsen" <madsen@nomail.dk> wrote in message

> Nej, det er en addon til MOHAA

Er det pengene værd?

Mvh
Anders

Fra : Madsen

Dato : 21-11-02 11:48

On Thu, 21 Nov 2002 11:27:55 +0100, "AN" <tox@xot.denmark> wrote:

>Er det pengene værd?

Ja, 110%

Bare i starten hvor man bliver smidt ud med faldskærm over Normandiet.
Uha, der blev sgu næsten vådt på stolen. hæ hæ

Det er bare rent "Band of brothers"

Fra : //Overby

Dato : 21-11-02 12:31

> Bare i starten hvor man bliver smidt ud med faldskærm over Normandiet.
> Uha, der blev sgu næsten vådt på stolen. hæ hæ

Bort set fra at det er ALT ALT for kort... der er jo kun 3 scenarier...

Daniel

Fra : Nicolai

Dato : 21-11-02 15:19

> Bort set fra at det er ALT ALT for kort... der er jo kun 3 scenarier...

ENIG - men de sparker så dog også røv ;)

Fra : //Overby

Dato : 21-11-02 16:49

> ENIG - men de sparker så dog også røv ;)

YEPS

Spoiler

Elsker til sidst i banen hvor man skal kæmpe sig i gennem i kampvogn... fed
detalje! Eller når man er gunner i den pansrede vogn eller skyder fly med AA
guns... der er tænkt på meget

Bare der dog var 1000 scenarier mere !

Daniel

Fra : Jackie

Dato : 21-11-02 12:44

"AN" <tox@xot.denmark> skrev i en meddelelse

> "Madsen" <madsen@nomail.dk> wrote in message

> Er det pengene værd?

Har hørt at det er alt for kort til at bruge penge på. Det virker som der
bare lige skal vrides lidt flere penge ud af folk, som er fans af MOHAA.

Har ikke selv prøvet det, men dem jeg har snakket med er skuffede. De kunne
genneføre det på en dag...

Jackie

Fra : Morten Sørensen

Dato : 21-11-02 11:42

Nej, Spearhead virker ikke uden, at du først har Allied Assault installeret
på din pc.

Mvh.
Morten

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 21-11-02 12:26

AN wrote:
> [...]
> HVIS man nu MoHAA liggende på sin pc og denne version ikke er helt ren i
> kanterne, virker MoHAA - Spearhead så hvis man går ned og KØBER spillet?

Måske du samtidig skulle tage dig sammen og så købe MOHAA, det manglede
sgu da bare.