svsr på Bo Warmings indlæg
Fra : Bo

Dato : 21-11-02 10:20

Lad for pokker vær med at svare på Bo Warmings indlæg, I ved alle at han er
en trold der poster fuldstændigt hemningsløst uden nogen hensyn til
reglerne.

Lad for pokker vær med at svare når han poster et indlæg om russernes
chilane af dansk industri i denne nyhedsgruppe, det er det han vil opnå

kom ham i stedet i jeres kill filter så vi slipper for at læse mere fra den
tosse

Bo

Fra : Onkel Dunkel

Dato : 21-11-02 11:42

"Bo" <nospambonanza@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> chilane af dansk industri i denne nyhedsgruppe, det er det han vil opnå
>
> kom ham i stedet i jeres kill filter så vi slipper for at læse mere fra

Dit indlæg er off-topic. Virker dit eget kill-filter ikke?

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-02 14:42

> Lad for pokker vær med at svare på Bo Warmings indlæg, I ved alle at
han er
> en trold der poster fuldstændigt hemningsløst uden nogen hensyn til
> reglerne.
Kun overtroiske tror på trolde. Det er sket at jeg i hast har fejlpostet
offtopic, bl.a. idag. Beklager. (Big deal.)
> .... slipper for at læse mere fra den
> tosse
Se filmen "Vi er allesammen tossede" Evt definer din diagnose

Fra : Hjernebark

Dato : 20-12-02 22:46

Hvem fa'en er Bo Warming?

Fra : Danish Bacon

Dato : 28-12-02 02:56

Bo Warming er, efter min mening, en kegle der nyder at skrive provokerende
indlæg der starter en tråd. Udover at de er provokerende er de MEGET lange
og dræbende kedsommelige.
Manden har nogen lidt skæve holdninger til mange ting, hvilket der
provokerer mange, deriblandt mig.

--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-02 20:20

"Danish Bacon" <delfol@kvalme.dk> wrote in message
> [...]
lange
> og dræbende kedsommelige.
> Manden har nogen lidt skæve holdninger til mange ting, hvilket der

Oftest går udskældning på vås om racisme eller offtopic.

Væsentligt er at ingen har påvist fejl i logik eller facts.

Længde er et problem for den der ikke kan skumlæse, hvilket er
fremtidens læseform (indledningsvis) for rutinerede internetbrugere.

Kedsomhed - afhænger af smag.Og kritik af smagsdommeri deler flere og
flere med statsministeren.

" Almindelige mennesker skal ikke acceptere ekspertudtalelser
som det sidste udsagn og den skinbarlige sandhed, for så snævres den
offentlige debat ind og bliver til sidst en debat mellem eksperter.
Anders Fogh Rasmussen(første nytårstale som regeringsleder)

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-02 20:22

Korrektion. Det var dette citat jeg sku ha brugt

SMAGSDOMMERI: "Befolkningen skal ikke finde sig i løftede pegefingre fra
såkaldt eksperter, der mener at vide bedst. Eksperter kan være gode nok
til at formidle faktisk viden. Men når vi skal træffe personlige valg,
er vi alle eksperter". Anders Fogh Rasmussens første nytårstale

Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-03 12:06

Gruppe"vold"tægten Nørrebro Jul 2001>svar på Bo Warmings indlæg

> [...]
lange
> og dræbende kedsommelige.
> Manden har nogen lidt skæve holdninger til mange ting, hvilket der

At du provokeres af uenighed er sundhedstegn - du lever.

Jeg mener der begås mange justitsmord imod voldtægtsforbrydere - for
kvindemagt regerer.
Spændende om en dulle der går med åbne øjne ind i løvens hule kan redde
sig de ønskede 50000 kr statslig betalt erstatning for at være blevet
voldtaget:

Gruppevoldtægten Nørrebro Jul 2001

Et håndværkerfirmaer havde haft besøg af et par strippere og man var
berusede og en 25 årige pige kommer forbi selskabslokalerne og inviteres
indenfor af de berusede julefrokostgæster, alle mænd.

De 5 tiltalte hævder, at pigen havde lyst til det hele:

- 32-årig: at hun fulgte efter en håndværker ud på toilettet ,
hvor hun smed bukser og underbukser

- 21-årig hun kyssede mig, åbnede mit bælte og vi havde analt
samleje

- hun kaldte ham "drengerøv" fordi han kom for tidligt.

- 29-årig: hun virkede "adfærds-underlig".

- 23-årig: hun fik mundsex

- 27-årig: hun fik alm samleje

PÅSTAND MOD PÅSTAND

AL RIMELIG TVIVL SKAL KOMME ANKLAGEDE TIL GODE

Pigen har sat sig i en bevismæssig umulig situation.

Hvis jeg kravler halvvejs op på Mount Everest og signalerer "Red mig" så
ligger jeg som jeg har redt. Det gør også denne pige.

Fra : Steen Johansen

Dato : 07-01-03 22:53

Dette er fir fantasi og har intet med mit daglige arbejde at gøre:

En ung pige på 16 år er sammen med en gruppe på 5 solbrændte ungersvende
Sprut, Hash og Speed (Full Speed) og haløjsa hvor det går og alle huller
blive aktiveret
og den fhv jomfru kommer hjem til mor klokken 9 næste formiddag
Stur skandale og politimester Bastian kommer på banen og en 66 årig
dommer og to domsmænd fra partiet "Jesus lever" tager stilling til løjerne
Resutatet er et ophold af længere varighed i særdeles trykke rammer
for de 5 solbrændte ungersvende

Dette er et eventyr fra HC Andersens by Odense fortalt af en af bysbørnene
og det er ganske vist
Han talte næsten altid sandt
og han nåede næsten toget

MvH Steen

Fra : bjarne kristensen

Dato : 25-11-02 23:26

Bo <nospambonanza@mail1.stofanet.dk> skrev:
> [...]
Vil du være rar at fotælle mig hvordan og hvor jeg aktiverer dette
kill-filter. Jeg kan konstatere efter 1 dags kig i gruppen, at det
er ret nødvendigt.

Bjarne