MÅ MAN...
Fra : Martin Sørensen

Dato : 21-11-02 10:09

Hvis der er løsslupne hunde der jager på ens ejendom bortskyde dem hvis man
har annonceret det i avisen ???

Evt. dokumentation er at foretrække

Der står en kasse øl på højkant :)

MVH
Martin Sørensen

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://www.giantcompany.com

Fra : Torben F@rum

Dato : 21-11-02 19:30

"Martin Sørensen" <ms@danhunters.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis der er løsslupne hunde der jager på ens ejendom bortskyde dem hvis
> [...]

JA
Men det er ikke nok du skriver hunde, du skal beskrive hvilken hund-e det
drejer sig om.
D.v.s. at du kan ikke skrive "alle hunde som ulovligt færdes på min jord vil
blive bortskudt."
Torben Farum, 9300 Sæby

Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne ** fra min emailadresse
inden svar.