moha spearhead
Fra : haubro

Dato : 21-11-02 00:39

hjælp når jeg spiller singel player, på game zone er der ikke nogle
problemer. win kommer med en fejlmeddelse det er det eneste spil som jeg har
problemer med, og det er ikke det samme sted hvergang. håber der er en
venlig person der har nogler foreslag til hvad jeg kan gøre ved dette.
Min computer
amd xp 2000
gf4 ti4200
512 mb ddr 3200 ram
abit kt 400

Mvh Haubro

Fra : Kurt Lund

Dato : 21-11-02 01:48

"haubro" <arphaubro@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemer med, og det er ikke det samme sted hvergang. håber der er en
> venlig person der har nogler foreslag til hvad jeg kan gøre ved dette.

Og hvad skal vi så hjælpe dig med ??????
Der findes nok 1000 fejlmeddelelser, hvad for en er det ;)

Kurt

Fra : Haubro

Dato : 21-11-02 22:54

jeg har formateret og hentet en ny grafik driver og nu virker det.