java-script
Fra : Lars Hessellund

Dato : 20-11-02 23:02

Jeg ved godt at Java og java-script ikke er det samme, men jeg kan ikke lige
finde en java-script gruppe.
Spørgsmålet er om man kan åbne en connection på en given ip-adresse på en
givet port, f.eks. telnet.

Mvh.
Lars

Fra : Lars Hessellund

Dato : 20-11-02 23:08

Ok, jeg fandt ud af at det er i clientside gruppen jeg skal spørge... sorry!

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 20-11-02 23:10

On Wed, 20 Nov 2002 23:01:56 +0100, Lars Hessellund wrote:

> [...]
> lige finde en java-script gruppe.
> Spørgsmålet er om man kan åbne en connection på en given ip-adresse på

Hej Lars

Se på
http://www.usenet.dk/grupper.pl?seek=javascript
og prøv hellere en af nedenstående grupper, da du sikkert får et meget
bedre svar der
eller
--
Mikkel Bundgaard