Musikken fra Xcider reklamen
Fra : Andersen

Dato : 20-11-02 22:31

Er det kun en reklame jingle eller er
det er nummer, og i givet fald hvilket ??

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 20-11-02 22:37

> Er det kun en reklame jingle eller er
> det er nummer, og i givet fald hvilket ??

2 mennesker, samme tanke..

Jeg har osse tænkt lidt på det

// Troels

Fra : James Olsen

Dato : 20-11-02 22:37

"Andersen" <andersen@nospam.dk> wrote in message
> Er det kun en reklame jingle eller er
> det er nummer, og i givet fald hvilket ??

Mark Knopfler - Irish Boy.

Mvh
James.

---

Fra : Kong Kent

Dato : 20-11-02 22:40

> Mark Knopfler - Irish Boy.

*ROTFLMAO*

--
Kent.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : Andersen

Dato : 20-11-02 22:57

"James Olsen" <none@notvalid.no> skrev i en meddelelse
> "Andersen" <andersen@nospam.dk> wrote in message
> >

> Mark Knopfler - Irish Boy.

Hvorfor er det kun lort der kommer fra dig ??
Kan du ikke andet end komme med dumme bemærkninger,
bedes du holde dig langt væk.
Er der ikke et par af dine jævnaldrende (10-årige) der
stadig er ude og lege ??

Fra : James Olsen

Dato : 21-11-02 10:54

> [...]
> Kan du ikke andet end komme med dumme bemærkninger,
> bedes du holde dig langt væk.
> Er der ikke et par af dine jævnaldrende (10-årige) der

Nåh, græd nu ikke lille skat. Det skal nok gå.
Før eller siden skal du nok få dig en bedre musiksmag og forstand på hvordan
man bruger en søgemaskine!

Mvh
James.

---

Fra : Andersen

Dato : 21-11-02 12:19

> [...]
> >

> Nåh, græd nu ikke lille skat. Det skal nok gå.
> Før eller siden skal du nok få dig en bedre musiksmag og forstand på

Der findes da heldigvis en løsning på din
barnlige indblanding, og da der ikke er fare
for at se noget fornuftigt fra din side, så :

***PLOINK*** 4Ever!!!!!!!

Fra : James Olsen

Dato : 21-11-02 12:58

> [...]
> >
> Der findes da heldigvis en løsning på din
> barnlige indblanding, og da der ikke er fare
> for at se noget fornuftigt fra din side, så :

Ha ha, don't cry baby!

*PLONK*

---

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 21-11-02 15:17

> *PLONK*

*PLONK* muhaha

Der er jo nok en grund til du kører virusscanner

// Troels

Fra : Troels

Dato : 21-11-02 18:08

> Ha ha, don't cry baby!
>
> *PLONK*

Hygger i jer?

/Troels

Fra : Andersen

Dato : 21-11-02 21:52

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hygger i jer?
>
> /Troels

Jeg er bare træt af de latterlige indlæg fra James.
Ikke bare 1 eller 2 gange har han kun kommet
med mundlort, men snesevis. Denne gang var
det bare dråben, så han måtte vidre.

Jeg kan se på dit indlæg at han tilsyneladende
også har plonket mig, så jeg gætter på at han
ikke engang ved hvad det står for. Men hvad
kan man også forlange af en 10-årig???

Fra : Janner

Dato : 20-11-02 22:43

"Andersen" <andersen@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Er det kun en reklame jingle eller er
> det er nummer, og i givet fald hvilket ??

Timo Maas To get you Down

Hygge

Jan

Fra : Martin

Dato : 20-11-02 23:15

> Er det kun en reklame jingle eller er
> det er nummer, og i givet fald hvilket ??

Man kan til stadighed opsvulmes af vrede over alle disse indlæg der oser
langt væk af, at spørgsmålet´s forfatter i det mindste ikke har forsøgt sig
med en lille smule søgning selv.

Det er sgu´ ikke særlig svært.

Jeg fandt svaret på 10 sekunder...

www.google.net med søge ordene "xider reklame".

Det tredje link giver svaret ! og endda til mange andre numre der er brugt
i reklamer.

www.altavista.digital.com gav det første link svaret med samme søge ord.

- Martin

Fra : Andersen

Dato : 20-11-02 23:26

"Martin" <filer@filersen.com> skrev i en meddelelse

> Man kan til stadighed opsvulmes af vrede over alle disse indlæg der oser
> langt væk af, at spørgsmålet´s forfatter i det mindste ikke har forsøgt
> [...]
Nixen det er det ikke når man kan stave til "Xider".
Som du kan se af mit oprindelige indlæg, ses det vist tydeligt at jeg ikke
formår at stave det korrekt. Derfor har jeg ikke fundet noget brugbart
i min søgen, for Google og alle andre søgemaskiner har desværre ikke
mulighed for at korrigere for stavefejl.
Men så er det jo rart at du kan komme af med noget galde og gi' os
"analfabeter" et link til en kanon god side til at finde "reklame"sange.
Tak for det Martin.
For en sikkerheds skyld kommer linket lige her :
http://home1.stofanet.dk/lundlaursen/reklamer/reklamekunstner.htm

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 20-11-02 23:37

Andersen skrev:

> Nixen det er det ikke når man kan stave til "Xider".
> Som du kan se af mit oprindelige indlæg, ses det vist tydeligt at jeg
> ikke formår at stave det korrekt.

Som en lille ekstrabemærkning kan jeg tilføje, at jeg har brokket mig
til en af PR-personerne bag reklamen over misforholdet mellem udtale og
stavning. Drikken *udtales* nemlig "X-cider", så det er ikke underligt,
at du smed et C ind, da du søgte på Google.

--
Mvh. Peter
"Rumours of my assimilation have been greatly exagerrated."

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 20-11-02 23:49

> [...]
> stavning. Drikken *udtales* nemlig "X-cider", så det er ikke underligt,
> at du smed et C ind, da du søgte på Google.

Ksejder?

// Troels

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 21-11-02 00:58

Troels Plougmann Olsen skrev:

> Ksejder?

Snarere eks-sejder ... eller "exciter", om man vil.

--
Peter Brandt Nielsen / http://brandtnielsen.adr.dk
»Every birthday I've had since I was ten years old has been a complete

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-11-02 07:18

In dk.kultur.musik, Peter Brandt Nielsen wrote:

> Snarere eks-sejder ... eller "exciter", om man vil.

Jeg ville hellere sige eks-ejder eller ek-sejder, og dertil passer
Xider vil meget godt (X-ider).

--
Lars Stokholm

Fra : Martin Kristensen

Dato : 21-11-02 06:48

"Peter Brandt Nielsen" wrote in message ...

> Snarere eks-sejder ... eller "exciter", om man vil.

Er det ikke lige meget om der er to s-lyde lige efter hinanden? De smelter
alligevel sammen til en.

/Martin

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 21-11-02 10:53

Martin Kristensen skrev:
> Er det ikke lige meget om der er to s-lyde lige efter hinanden? De
> smelter alligevel sammen til en.

Jo-jo.

--
Peter Brandt Nielsen / http://brandtnielsen.adr.dk
»Ligesom man aldrig kan blive for gammel til at lære noget nyt, kan

Fra : Mikael Schøler

Dato : 21-11-02 19:30

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@hotmail.com> wrote in message

> Snarere eks-sejder ... eller "exciter", om man vil.

Øj, så kender jeg svaret.. Depeche Mode's sidste album..