Vedr. MSDN
Fra : Ole John Hansen

Dato : 02-03-01 23:57

Hej alle !

Når jeg i VB 6.0 vil have hjælp fremkommer en dialogbox hvori står:

The MSDN collection does not exit. Please reinstall MSDN.

Dette ville jeg meget gerne, men jeg kan ikke finde ud af hvordan, jeg har
geninstaleret VB flere gange, men jeg har endnu ikke kunnet finde ud af
hvorfra
MSDN kommer.

M.v.h.

Ole J. Hansen

Fra : Kim Petersen

Dato : 03-03-01 11:49

Her er der for engangs skyld et ? jeg kan svare på! :)
Det er fordi du ikke har den CD der indeholder MSDN collection. MSDN ligger
nemlig ikke på samme CD som VB. Det nemmeste er vel at ringe til Microsoft
og bede dem om at sende dig en betaversion af Visual Studio .Net, den
indeholder MSDN.
Tlf. 44 89 01 90 (tast 1) (eller du kan maile dem)

Dog er der nogle høje krav til hardwaren:
450 Mzh. Pentium II eller bedre
128 MB RAM (256 MB recommended)
1 GB fri harddisk plads

Kender ikke noget til softwarekravene, jeg kører selv en RC version af
Windows 2000 Server

Mvh.

Fra : Dondata

Dato : 05-03-01 17:18

MSDN fulgte (for mit vedkomne) med Visual Basic, som 2 seperate CDér.
Den ligge som sagt ikke på samme CD som VB selv, da indeholdet er ret
omfattene :)

Jeg mener at man altid får MSDN med når man køber VB.

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://dondata.adsl.dk/

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-03-01 12:46

"Dondata" <dondata@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> omfattene :)
>
> Jeg mener at man altid får MSDN med når man køber VB.

Jeps - du har helt ret

Så vidt jeg lige kan se på indlæg i NG'en igennem tiderne, så er det typisk
brugere der får pakken via en central Select pulje der har problemet -> de
ekstra cd'ere bliver ikke udleveret

mvh/Peter Lykkegaard