Andet multimedie
bentjuul 3670
Måske OT - men....
Fra : Søren Jensen

Dato : 03-03-01 00:03

Hej

Jeg ville lige høre alle jer pixelpushere

Jeg sidder med en kammerat der er ved at engagere sig i et kbh'sk
modelbureau. Bureauet er ikke så stort, men det er drevet af ildsjæle...

De har en hjemmeside hvor der skal laves lidt arbejde på løbende.

Jeg sidder selv som IT-prof til daglig, men deres budgetter er ikke store
nok til at betale sådan en som mig (mit firma). Jeg foreslog dem at de
skulle finde en eller andet gut som synes det kunne være vildt fedt at få
lov til at sidde og designe lidt hjemmeside. Jeg tror vedkommende vil have
fuldstændigt frie tøjler, og det er jo ikke et minus at skulle hænge ud med
en flok EKSTEMT lækre tøser ;)

Det er nok ikke et job man skal tage for lønnens skyld, men mere som et
studie-lidt-ekstra-SU-hygge-job. Hvis sitet skal laves i ex. Flash er det jo
ikke en kodeka'l der skal til. Vedkommende skal være hardcore grafisk, med
lyst til at bruge det som sin legeplads.

Mit spørgsmål: Hvor finder man sådan en? Hvor læser sådanne (hvis det ex
..skulle være en under uddannelse).

Hvis I kender en der vil have jobbet, så sig da til! Dette er dog ikke et
stillingsopslag (inden en eller anden krakilsk nisse FUT'er mig). Jeg vil
blot have lidt input til hvor de skal søge (hvilke skoler, ex.).

Thanx!

Søren

Fra : Gacer Spif

Dato : 03-03-01 20:05

Hvad mener han? Er der nogen der kan oversætte til jysk?
/AG

Fra : Tony Halling Reinkvi~

Dato : 04-03-01 18:39

www.eksperten.dk. Muligvis noget datamatikskole eller ingeniørskole