Er her nogen der har handlet med disse?
Fra : Per Sørensen

Dato : 20-11-02 20:03

Er her nogen iblandt der har handlet med disse personer, er igang med en
handel med dem, men det ville være dejligt hvis her var nogen der vidste
noget om dem?

http://www.gsmhackromania.com/ericsson.html

Per Sørensen

Mail : djubi@djubi.dk

Fra : Morten

Dato : 20-11-02 22:20

Hej..

Har ikk handlet hos dem, men kunne være man skulle... Ser meget spændende
ud, bare lidt dyrt

Men ville da gerne høre noget mere om dem..

Mvh
Morten

Fra : UnlockServices.Dk

Dato : 21-11-02 07:53

Jeg har ikke handlet med dem personligt, men der er en på min side der har,
og det tog 4-5 uger inden varen kom fra dem.
Den var som aftalt da den kom, så hvis du køber der så hav god tålmodighed

Mvh
"C@ss"

Fra : Morten

Dato : 21-11-02 13:14

Hvilket et af prudukterne tænker du på at købe..??

Fra : Per Sørensen

Dato : 21-11-02 14:12

Har bestilt og betalt til unlock af de nye ericsson:)

Per Sørensen

Mail : djubi@djubi.dk

Fra : Morten

Dato : 21-11-02 14:50

Oki, den til 450 $???

Du må gerne lige skrive når du får noget at vide fra dem ang levering. Og
når du får den. håber ikk der går de 4 -5 uger...

Fra : Per Sørensen

Dato : 21-11-02 22:28

Såsnart de havde pengene, skulle der kun gå ca. 3 arbejdsdage før jeg havde
det, men lad os nu se:)