kondelomen 2
Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 20-11-02 18:23

Nå det Bornholmseke sundheds væsen fungere noget bedre ind det i
hovedestads området ... PÅ Bornholm gør man noget ved tingene i stedet
for at få kyle patientien ud lige så hurtigt som man har derres cpr nr
og kan begynde at sende regninger til sygesikringen... så patienten
kan komme i kø ved en special læge der arbejder 3 dage om ugen og
angiveligt tager 5000 kr for at klø sig i røwen.... da der sgu ikke er
nogen der kan huske en aftale 3 mdr efter- men det bliver kvak
slaverens honorar ike mindre af ....anyhow

så fik jeg sgu frosset den her kondelom i dag med flyden kvælstof -
det er gør ikke speicilt ondt mindre ind tatoveringer på overarm der
er ingen smerter efter s¨å det kam man roligt gøre - men den
forsvinder jo ikke lige med det samme og efter som jeg nu er ret wild
med at komme af med den tænkte jeg efter en 3 timer at nu ville jeg
lige sætte lidt skred i sagerne - så jeg trog en kniv og begyndte at
skrælle i den , meen man skal faktisk ikke ret langt ind før der
kommer blod - og hvis der er blod i dyret så må der imho da også være
liv ????? se dte er jo pisse ireteren - men han ville ikke skære den
da man så sener ku få noget forhuds forsnævring - men det er sgu da
ireterene det bløder ikke specilt meget - men er der virus i blodet ?
vil der ske noget ved bare at cut den slev med en kniv ?

MvH
Bo M Mogensen

Fra : Anita

Dato : 20-11-02 19:16

"Chokmah Rabias The d@g" skrev
KLIP
> vil der ske noget ved bare at cut den slev med en kniv ?

Altså, nu er jeg jo ikke læge eller noget, men jeg vil da tro at lægen havde
valgt den metode, hvis det var den der virker! Men jeg kunne forestille mig
at den bare kommer igen, hvis den ikke "dræbes".

/Anita

Fra : Mirian

Dato : 21-11-02 01:52

En bekendt af mig har også fået kondylomer og hun skal have dem væk via
laser, imens hun er under fuld narkose! Er det normalt? jeg kan forstå på Bo
at han får dem frosset væk? hvorfor skal min bekendte så under fuld narkose
og opereres med laser?
MVH Mirian

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 21-11-02 08:00

On Thu, 21 Nov 2002 01:51:46 +0100, "Mirian"
<Mirian@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>at han får dem frosset væk? hvorfor skal min bekendte så under fuld narkose

jamen de sider nok et meget uheldigt sted f.eks inde i skeden anus på
klit de små skam læber - det lyder godt nok brutalt med fuld narkose -
da en lokal bedøvelse kan tage det meste....

jeg tror jeg har været alle kønsdygdomme minus hiv igenem i min ungdom
- dne meste smertefulde er gonore - det er helved - men den her er sgu
den mest trælse.

så mht din beknedte jamen de skal nok helt i bund - du ved ikke hvor
de sider ??
Mv
Bo

Fra : Mirian

Dato : 21-11-02 13:22

"Chokmah Rabias The d@g" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse >
> så mht din beknedte jamen de skal nok helt i bund - du ved ikke hvor
> de sider ??

Jo de sidder i og omkring anus! stakkels hende.
MVH Mirian

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 21-11-02 20:24

On Thu, 21 Nov 2002 13:21:47 +0100, "Mirian"
<Mirian@post.cybercity.dk> wrote:

>Jo de sidder i og omkring anus! stakkels hende.
>MVH Mirian

ja så kan jeg godt fortså hun skal i narkose for helved...den skal man
jo til bund i eller kommer den arldirg til at heale med mindr emna
drÆber ALT....

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 21-11-02 08:00

On Wed, 20 Nov 2002 19:15:46 +0100, "Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk>
wrote:

> [...]
>valgt den metode, hvis det var den der virker! Men jeg kunne forestille mig
>at den bare kommer igen, hvis den ikke "dræbes".*/

jaeee det er jo det prøvede en kur med noget syr eman smøre på sidste
gang der godt nok også tog noget af livet af den - meeen jeg nåede sgu
også så langt ind itl selve kernen at jeg sgu til helveds pris fik
smitte mig selv :((

Det er da sataens....
Mv
Bo

Fra : Nette

Dato : 20-11-02 19:29

"Chokmah Rabias The d@g" wrote
> [...]
> ireterene det bløder ikke specilt meget - men er der virus i blodet ?
> vil der ske noget ved bare at cut den slev med en kniv ?

Min veninde fik engang en kondylomer, og hun skulle møde op jævnligt på en
klinik for at få dem smurt, så de til sidst forsvandt.

Hvis en vorte bliver frosset væk, så går der også nogle dage før den falder
af, og det kan også godt bløde, men vorten kommer ikke tilbage. Mon ikke det
er samme princip??
I så fald er det vigtigt at den falder af af sig selv.

Nette

Fra : Nette

Dato : 20-11-02 21:27

"Nette" wrote
et het indlæg der af en eller anden grund skrev sig selv to gange....
Hmmm..i sidste uge kunne jeg ikke see indlæggene, i denne får jeg dem
åbenbart to gange:.-(

Nette

Fra : Steen Johansen

Dato : 20-11-02 21:48

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[...]

Som med de små paddehatte de kommer igen og igen
MvH Steen

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 21-11-02 08:00

On Wed, 20 Nov 2002 21:27:00 +0100, "Nette"
<nettesnetpost@hotmail.com> wrote:

>"Nette" wrote
>et het indlæg der af en eller anden grund skrev sig selv to gange....
>Hmmm..i sidste uge kunne jeg ikke see indlæggene, i denne får jeg dem
>åbenbart to gange:.-(

skift til agent - brug sunsite som alternativ news reader jeg kommer
snart med en hjemme side om hvordan man sætter den op med billeder stp
by step...
MvH
Bo

fut :dk.snak.snik

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 21-11-02 08:00

On Wed, 20 Nov 2002 19:28:41 +0100, "Nette"
> [...]

>er samme princip??
>I så fald er det vigtigt at den falder af af sig selv.

jaeee... men nu er jeg ... jo skabt lidt utåldmodig kan gå i årevs
uden at få gjort noget ved et eller andet men når jeg så gør det så
skal det også være - enten eller -
men ikke for smart i betragtning af jeg har smitte mig selv en gang
før - et eller andet sted var det sgu raetse bare sige fuck it også
få skåret den første cm af forhud væk end of story...

Fra : Steen Johansen

Dato : 20-11-02 21:46

"Chokmah Rabias The d@g" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
- men er der virus i blodet ?

MvH
Bo M Mogensen

Det er nogle meget stabile paddehatte de små kondelomer
og de kan komme på besøg mange gange,
og selv når de ikke er der kan de smitte andre

MvH Steen

Fra : David T. Metz

Dato : 21-11-02 00:29

Chokmah Rabias The d@g skriblede:

> så fik jeg sgu frosset den her kondelom i dag med flyden kvælstof -
> det er gør ikke speicilt ondt mindre ind tatoveringer på overarm der
> er ingen smerter efter s¨å det kam man roligt gøre

Det kommer sandelig an på hvor det sidder skulle jeg hilse at sige (om det
gør ondt altså). Jeg har både prøvet tatovering på overarmen og kvælstof
mere følsomme steder (og ætsning og laser og hulske ...) så jeg har et
sammenligningsgrundlag ...

> [...]
> skrælle i den , meen man skal faktisk ikke ret langt ind før der
> kommer blod - og hvis der er blod i dyret så må der imho da også være

Det varer noget tid inden vævet dør. Lad være med at skære i det - du
risikerer bare at det kommer igen (og det risikerer du alligevel -
beklager, jeg havde det i lidt over tre år).

> men er der virus i blodet ?

Det er svært at sige noget om. Kondylomer/hpv er ikke det der står højst på
listen over prestige-givende forskning for læger, så viden på området er
begrænset. Man ved at virus er i cellerne i vorten - og det er sådan cirka
det.

> vil der ske noget ved bare at cut den slev med en kniv ?

Du risikerer yderligere infektioner og at modvirke behandlingen.

David

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-02 05:34

Som næsten al lægekunst er forebyggelse om _symbolværdi og
placeboeffekt_
- troen kan flytte bjerge.
"""Virus"""-infektionerne forkølelse og influenza ses ofte i epidemier,
der i høj grad er psyke-skabte, får når en bliver syg, finder andres
underbevidsthed at nu har de alibi for også at skrue ned på
sygdomsforsvaret og ta en slapper med mors/konens/selvets tender loving
care.og kærkommen selvmedlidenhed.
Måske kondylomer og lignende infektioner især rammer folk der vil have
noget at gå op i - og dem der vælger tatovering, er dem der også gerne
vil have struktur i deres liv ved at skulle hen og bruge smerter og
penge på at få tatoveringen fjernet senere. Kedsomhed er jo det værste
her i livet! Jeg spiser mig nok tyk og fed, fordi sundhed er
uinspirerende - summen af lasterne er konstant.!

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 21-11-02 08:01

On Thu, 21 Nov 2002 05:33:55 +0100, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

> [...]
>placeboeffekt_
>- troen kan flytte bjerge.
>"""Virus"""-infektionerne forkølelse og influenza ses ofte i epidemier,

BW - du burde arbejde på din realitets sans et godt og solidt skirdt
ville være den måske knapt så farverige erkendese af hvad der kan ses
måles vejes osv. det er uagtet hvad man måtte tillægge det af
emotionelle værdier.
ligesom tyngde kraften i midta jylland er heller ikke til debat - den
er der bare - man kan så i ny & næ måske fristes til at tro det er
venstre ointeret propoganda ... men den går ikke.

>Måske kondylomer og lignende infektioner især rammer folk der vil have
>noget at gå op i

prøv igen at fokusere lidt på tyngde kraften det at noget er og e rman
i tivl så spring ud fra måske første sal - det skulle ikke være
farligt med mindre man rammer på hovedet ... men der møder man
virkligeden - infektioner bevæger sig på en ,måde så de slår sig ned
uagetet hvor de kan komme til det og har ikke noget med den
individuele pyske at gøre.

> [...]
>vil have struktur i deres liv ved at skulle hen og bruge smerter og
>penge på at få tatoveringen fjernet senere. Kedsomhed er jo det værste

Det er faktisk meget få der går ned og vælger en 6000 kr tatto for
sner at få den fjernet faktisk slev de gamle sømands tatoer der er
blevet grønne og pastel blå og flødet ud sider som regl livet ud på
indehaveren - tattoer har det lidt sære ved isg man for dmeog dte er
psænende også glemmer man dem igen.

> Jeg spiser mig nok tyk og fed, fordi sundhed er
>uinspirerende - summen af lasterne er konstant.!

ja det .....

fut :dk.snak.snik

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-02 05:43

OM KONDYLOM-SMITTE: Lægernes viden om reel smittefare er minimal.
At en mikrobe (incl en prion) findes ved sygdom, giver grund til at
FORMODE SMITTERISIKO, men oftest er nedsat immunforsvar og særlig fx
genetisk sårbarhed ALTAFGØRENDE, og mikrober findes overalt og een er
nok.
Mæslinger "smitter gennem et nøglehul" fordi virus på støv , der rammer
øjets hornhinde, ER NOK!
Men fødevareinfektion sker næsten kun når millioner slipper forbi
mavesyren og andre filtre.
Fjolser tror at jod, brintoverilte, sprit o lgn i sår kan mindske risiko
for at snavs fører til betændelse, men det gælder kun hvis skidtet
rammes i de første 5 minutter efter at huden beskadiges.
Efter 5 min er vort naturlige immunforsvar på plads og T-celler og
anti-stoffer har bygget mur, som i modsætning til de desinficerende
midler når frem _lige hvor det farlige er._

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 21-11-02 08:00

On Thu, 21 Nov 2002 00:28:57 +0100, "David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.eu>
wrote:

> [...]
>gør ondt altså). Jeg har både prøvet tatovering på overarmen og kvælstof
>mere følsomme steder (og ætsning og laser og hulske ...) så jeg har et

ja ja jeg kunne gopdt forestille mig at det ku gøre ondt på pik
hovedet selv om jeg ikke har meget følse i det ....
som tattos i det tynde skind under armhulen på - hva fan heder det det
hud der vender ind i mod bryst kassen det gør satmen ondt....
men forhuden kan man ihvertilfælled på mig gøre hvad som helst ved -
det kan mærkes men det er ikke noget særligt.

>Det varer noget tid inden vævet dør. Lad være med at skære i det - du
>risikerer bare at det kommer igen (og det risikerer du alligevel -
>beklager, jeg havde det i lidt over tre år).

ja dte er satans jeghar haft den isden jeg var 17 har arldirg smitte
nogen da den indkapslede isg slev u hud ret hurtigthvorfor jeg troede
det var en vorte .... men hvis man skære den helt væk også brænder ned
i såret så må det sgu da dø ?

> [...]
>begrænset. Man ved at virus er i cellerne i vorten - og det er sådan cirka

man har dte ikke i resten af blodet er jeg sikker på - men i det
inficerede område : ja....

>Du risikerer yderligere infektioner og at modvirke behandlingen.

ja men jeg troede sgu den var død indtil jeg begyndte at snitte i den
det var sgu da godt jeg ikke tog det hele på en gang det var ellser
fristene

Mvh
Bo M Mogensen

Fra : Chokmah Rabias The d~