I anledning af Nyrups længe ventede afgang~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 20-11-02 17:07

kan lidt humor vel ikke skade:

Kig i mappen Fun på vores ftp

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Matthiessen

Dato : 20-11-02 17:42

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse
news:1flyi53.isphqlzlts4bN%jesper@gylling.net...
> kan lidt humor vel ikke skade:

nej :)

Hvad er det for filer ? Min PC forstår ikke så meget af dem :/

/Anders

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 20-11-02 22:14

Matthiessen <web@dioder_slet_.dk> wrote:

> "[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse
>
> nej :)
>
> Hvad er det for filer ? Min PC forstår ikke så meget af dem :/

Det er et AppleScript, som desværre ikke kan afvikles på PC. Den er
tilgengæld næsten et Mac køb værd...........

Kender du ikke en Mac bruger som kan spille den af for dig ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Peter Kiil

Dato : 20-11-02 22:23

in article 1flywd0.jkhiieg31lagN%jesper@gylling.net, [2900] Jesper Haaber
Gylling at jesper@gylling.net wrote on 20/11/02 22:13:

> Kender du ikke en Mac bruger som kan spille den af for dig

Adrrr!
--
/peter

"Where's my burrito?"
Homer Simpson.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 20-11-02 22:38

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> in article 1flywd0.jkhiieg31lagN%jesper@gylling.net, [2900] Jesper Haaber

> Adrrr!

Ved nærmere gennemlæsning kan jeg godt se at formuleringen ikke var den
bedste.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-11-02 00:31

> Ved nærmere gennemlæsning kan jeg godt se at formuleringen ikke var den
> bedste.

På den anden side fik du Martin Edlich til at virke som en søndagsskole
på udflugt.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : David Blangstrup

Dato : 21-11-02 11:32

> På den anden side fik du Martin Edlich til at virke som en søndagsskole
> på udflugt.

Du mener, et gymnasium på udflugt

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-11-02 17:35

In article <1flz2ci.i4h35l1qo858jN%henrik@muenster.dk>,
henrik@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> På den anden side fik du Martin Edlich til at virke som en søndagsskole
> på udflugt.

Jeg er ikke helt sikker på om det er godt eller skidt at blive brugt som
referencepunkt i dette tilfælde.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : [5220] Maciek

Dato : 20-11-02 22:49

> Kender du ikke en Mac bruger som kan spille den af for dig ?

LOL! ha ha ha ha
--
"I think that there is a world market for maybe five computers"
-Thomas Watson, chairman of IBM, in 1943