Sun's Java Programmer Certificering
Fra : Tonny Gregersen

Dato : 20-11-02 17:01

Hej

Jeg har for tiden lidt for meget fritid (søger pt. arbejde), så jeg
syntes at jeg ville bruge tiden til noget fornuftigt og ved at tage en
Java Programmer Certificering istedet for at sidde og kigge ud i luften.
Jeg er også gået i gang med at læse op til den, men jeg har dog et lille
spørgsmål, som det kan være at der er en eller anden på newsgroupen som
kan svare på.

Hvor finder man lige listen over "Prometric Test Centre" som sun
refererer til på deres hjemmeside ang. Java Programmer Certificeringen
http://dk.sun.com/service/uddannelse/certificering/java-prog.html

Jeg ved, at det skulle være muligt at tage prøven et sted i Aarhus,
hvilket jeg gerne vil gøre, men jeg ved ikke, hvor det skal gøres, og
hvordan man får fat i dem og får bestilt prøven.

Hvis der er nogen som kender svaret på dette, så vil jeg være meget
taknemmelig for lidt hjælp.

Med venlig hilsen
Tonny Gregersen

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 20-11-02 17:13

Tonny Gregersen wrote:

> [...]
> hvilket jeg gerne vil gøre, men jeg ved ikke, hvor det skal gøres, og
> hvordan man får fat i dem og får bestilt prøven.

Du kan tage den på teknologisk institut:

<http://cit.teknologisk.dk/certificering/prometric/-testdato.asp?id=1417&when=11&where=aarhus>

Ulrik Magnusson

Fra : Tonny Gregersen

Dato : 20-11-02 17:28

Ulrik Magnusson wrote:
> Du kan tage den på teknologisk institut:
>
> <http://cit.teknologisk.dk/certificering/prometric/-testdato.asp?id=1417&when=11&where=aarhus>
>
> Ulrik Magnusson

Tusind tak for hjælpen

Med venlig hilsen