Spilpakker... ?
Fra : Kenneth Kaspersen

Dato : 20-11-02 16:17

Kan man ikke finde sådan nogle spil pakker mere ?

Nu har jeg siden sommer ikke haft mulighed for at modtage ting som Neo eller
Syndicate eller hvad der nu ellers ligger..

nogle der ved noget.....

Skriv tilbage som mail....

Jeg er meget interesseret i det her!

Kenneth

Fra : Holger Danske

Dato : 20-11-02 17:03

Kenneth Kaspersen wrote:
> [...]
>
> Nu har jeg siden sommer ikke haft mulighed for at modtage ting som
> Neo eller Syndicate eller hvad der nu ellers ligger..

Det er vi andre også, så hvorfor via Mail ?
Kan du, om ikke andet så sætte svaret op i NG eller smide det over til mig
også ??

H.D.
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Fra : Martin_P

Dato : 21-11-02 08:02

> Det er vi andre også, så hvorfor via Mail ?
> Kan du, om ikke andet så sætte svaret op i NG eller smide det over til mig
> også ??

Så det vil sige, at de som flamer en gut som spørger om hjælp til et eller
andet kopieret spil bare er nogle moral vogtere?? Og at diverse warez cd'er
bliver åbenlyst suporteret herfra?? not, vel??

Tag det over i en warez gruppe....

Martin_P

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 21-11-02 12:30

Holger Danske wrote:
> Det er vi andre også, så hvorfor via Mail ?
> Kan du, om ikke andet så sætte svaret op i NG eller smide det over til mig
> også ??
>
> H.D.

Du fortjener ikke at bruge det navn, tag dog at find på noget mere
dækkende som fx. "Taber"!

Fra : Holger Danske

Dato : 21-11-02 16:37

iddqd@worldonline.dk wrote:

> Du fortjener ikke at bruge det navn, tag dog at find på noget mere
> dækkende som fx. "Taber"!

Nææ, for jeg vil af princip ikke give penge for et spil før jeg har prøvet
det, så jeg køber disse skiver, prøver spillene igennem og køber så de
original spil jeg synes var fede at spille fra skiverne. Jeg bor langt ude
på landet, og vil ikke ligge 75 .- oven i bare for at drøne ind og købe et
lortespil til 400-500 kr.
Og de andre spil der ikke var fede, dem spiller jeg ikke, hvorfor skulle jeg
det ??
H.D.

Fra : Michael Petersen

Dato : 21-11-02 16:47

"Holger Danske" <Holger_Danske@msn.com> wrote in

> Nææ, for jeg vil af princip ikke give penge for et spil før jeg har
> prøvet det,

He he det svare til at sige "jeg vil ikke give penge for en film før jeg har
set den og jeg betaler kun for dem der er gode" prøv at forklare den i den
nærmeste videoudlejning!!

> [...]
> langt ude på landet, og vil ikke ligge 75 .- oven i bare for at drøne
> ind og købe et lortespil til 400-500 kr.

Der findes anmeldelser og demoer af de fleste spil og de kan snildt bruges
til at se om et spil er noget for en eller ej. uden at man behøver at ty til
ulovlige midler.

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : Flumse

Dato : 22-11-02 06:08

On Thu, 21 Nov 2002 15:46:34 GMT, Michael Petersen <mcp_dk@e-mail.dk>
wrote:

>He he det svare til at sige "jeg vil ikke give penge for en film før jeg har
>set den og jeg betaler kun for dem der er gode" prøv at forklare den i den
>nærmeste videoudlejning!!

Flot sammenligning, den holder bare ikke en meter.... Det er ikke
mange film man gider se mere end 2 gange.

Jeg forstår fint Holgerdrengen, det er lidt ligesom at købe bil,
du prøver varen før du køber.

Jeg hører da også cd'ere i forretningen inden jeg køber dem, trist
at man ikke kan det samme med spil. Det er ikke mange forretninger
der tillader at du lige spiller 4-5 timer for at se om det er
holdbart.

>Der findes anmeldelser og demoer af de fleste spil og de kan snildt bruges
>til at se om et spil er noget for en eller ej. uden at man behøver at ty til
>ulovlige midler.

Det gør der da, bare trist at de fleste anmeldelser er købt af
spilfirmaerne. Og hvis de ikke er, hvor mange spil skal jeg så spilde
skillinger på for at kunne sige at den anmelder og mig ikke deler
smag ?

Det samme gælder i øvrigt for stort set alle andre typer anmelderser,
de er købt af firmaerne der vil sælge deres crap, så man kan ikke
tro en skid på de fucking svin til anmeldere.

Fra : MaRk

Dato : 21-11-02 17:59

> Jeg bor langt ude
> på landet,

Bonderøv!

> og vil ikke ligge 75 .- oven i bare for at drøne ind og købe et
> lortespil til 400-500 kr.

Du skulle se på www.spilpriser.dk her kan du købe spil billiger end i
forretningerne, og du får dem tilsendt

Fra : preben nielsen

Dato : 21-11-02 18:37

"Holger Danske" <Holger_Danske@msn.com> skrev i en meddelelse

> Nææ, for jeg vil af princip ikke give penge for et spil før jeg
har prøvet

Du kan som regel downloade demoen direkte fra nettet. Gamespy.com
eller andre lignende steder.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Holger Danske

Dato : 22-11-02 09:05

preben nielsen wrote:
> "Holger Danske" <Holger_Danske@msn.com> skrev i en meddelelse

> Du kan som regel downloade demoen direkte fra nettet. Gamespy.com
> eller andre lignende steder.
Og hvor tit svarer Demoen til spillet ?
Sjældent, et godt eksempel = Hitman 2 !!

H.D.

Fra : Darth_Vader

Dato : 22-11-02 00:28

Klip-
Du fortjener ikke at bruge det navn, tag dog at find på noget mere dækkende
som fx. "Taber"!
klip--
det troede jeg du havde taget - du har en mening og en tåbelig kommentar -
eller en svinsk bemærkning -
om ALT
henrik
efter min ringe mening har manden da lov at forsøge sig med det spørgsmål -
uden at få et flabet svar - så kunne man måske henvise til den rette gruppe
forsøg evt i alt.dk.warez
ikke fordi jeg tror nogen kan/vil/tør give dig et svar
mvh
henrik

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 22-11-02 18:11

Darth_Vader wrote:
> det troede jeg du havde taget - du har en mening og en tåbelig kommentar -
> eller en svinsk bemærkning -
Og du synes ikke det er problematisk at en person med tvivlsom moral har
valgt at tage navn efter et af vores nationale symboler?

> om ALT
sludder

> [...]
> forsøg evt i alt.dk.warez
> ikke fordi jeg tror nogen kan/vil/tør give dig et svar

Jamen så er det da flot du ikke er bleg for at hjælpe nogen med at bryde
loven, men da det aldrig kunne falde mig ind at hjælpe nogen med at
stjæle så er det da logisk jeg ikke vil give den mindste hjælp.

Tror du også de i gruppen om biler villigt hjælper en som spørge hvordan
man hurtigst starter en bil uden nøgle, nej vel.

Mvh

Bruno

Fra : Rasmus

Dato : 27-11-02 00:22

On Fri, 22 Nov 2002 18:10:53 +0100, "iddqd@worldonline.dk"
<iddqd@worldonline.dk> wrote:

>Jamen så er det da flot du ikke er bleg for at hjælpe nogen med at bryde
>loven, men da det aldrig kunne falde mig ind at hjælpe nogen med at
>stjæle så er det da logisk jeg ikke vil give den mindste hjælp.

Så er her en helt anden strategi til dig. Luk din forpulede kæft.
bare en gang i mellem.

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 21-11-02 16:31

Smut pomfritz.... hvor dum ka' man være ?

Fra : Gizmoduck

Dato : 23-11-02 06:02

On Wed, 20 Nov 2002 16:16:55 +0100, "Kenneth Kaspersen"
<kennethk@crazytowns.dk> wrote:

> [...]
>
>Nu har jeg siden sommer ikke haft mulighed for at modtage ting som Neo eller
>Syndicate eller hvad der nu ellers ligger..

du kan jo prøve at sende en mail til politiet, og brokke dig ovet at
de fanger alle de kriminielle så du ikke kan købe dine hælervarer...

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...