Nokia 8210 Display
Fra : Jorgen J. Jensen

Dato : 20-11-02 15:05

Hvorledes reparerer man en Nokia 8210 hvor display'et nogle gange (ofte)
ikke viser noget. Det hjælper at tage cover af og skubbe på siden af
display'et.
Mvh Jørgen J

Fra : Basic Electronics

Dato : 20-11-02 18:44

Du køber en elaston (conductive rubber) der sidder mellem printet og
skærmen.
Og den skifter du ved at åbne med en torx. Du kan også prøve at tage den ud
og prøve at vende den om, det hjælper nogen gange, dog kun kidlertidigt.
MVH Janus Olsen

Fra : Jorgen J. Jensen

Dato : 21-11-02 08:54

Jeg har den rigtige torx, men hvordan kan jeg løfte display'et af efter jeg
har fjernet skruerne og taget printet ud
Mvh Jørgen J

Fra : Martin Christiansen

Dato : 21-11-02 09:55

Man kan købe de der gummi klodser for ca. 100,-

Jeg har/havde samme problem, men da jeg prøvede at skifte denne gummi klods
var jeg lidt for voldelig, hvilket resulterede i at mit display revnede
Jeg har nu købt et modul med display og knapper og det hele, der bare skal
skiftes, koster 199,-. Det er billigt og ikke lige så besvætligt som at
skifte gummi klodsen.

Så vær forsigtig, min gummi klods var limet i, så den kan godt være svær at
få ud.

Hilsen Martin.

Fra : Jens Karstoft

Dato : 21-11-02 23:17

"Martin Christiansen" <martin.christiansen@tellabs.com> wrote in message
> Så vær forsigtig, min gummi klods var limet i, så den kan godt være svær
at
> få ud.

Nej nej, de er ikke limet i, det er bare tiden, der får dem til at hænge
fast på displayet. Men ja, man skal være forsigtig når man arbejder med den
slags.

Mvh
Jens Karstoft
--