bil og rep
Fra : news.tele.dk

Dato : 20-11-02 14:48

Hej

Jeg købte i 2000 , en bil med turbolader , efter ca 11 mdr går den i
stykker! nu er den i stykker igen , man kan jeg kræve at bilforhandleren
betalere en ny !!

jeg har hørt et eller andet sted at, bilforhandleren hæfter i op til 5 år på
rep hvis de sker gentagende gange??

et link til evt lov om dette ville være fint

Fra : Kasper Christensen

Dato : 20-11-02 20:29

news.tele.dk skrev:
> [...]
> rep hvis de sker gentagende gange??
>
> et link til evt lov om dette ville være fint

Nu er jeg i tvivl om det er 1 år eller 2 år han skal give. Men jeg ved
ikke lige hvor det står.

Mvh

Kasper

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 21-11-02 21:16

ring til forbrugeroplysningen. Der er 5 års reklamationsret på
reparationer-spørg dem selv