Problem med NVidia TNT2
Fra : Peer Møller Hansen

Dato : 20-11-02 14:15

En ven har foræret mig et 32MB NVidia TNT2-kort. Efter at have installeret
det + den nyeste driver fra NVidia's hjemmeside fryser alle mine
grafik-accelerator-krævende spil efter ca. 2-5 minutter. Jeg kan ikke
rigtigt finde en løsning. Er der nogen af Jer der kan?

Mvh. Peer.

Fra : Villy Jensen

Dato : 20-11-02 16:20

> [...]
> grafik-accelerator-krævende spil efter ca. 2-5 minutter. Jeg kan ikke
> rigtigt finde en løsning. Er der nogen af Jer der kan?

Er GPU kølet tilstrækkeligt?
Funker GPU ventillatoren?
Sidder køleprofil med god termisk kontakt til GPU?
(Nvidia GPU'er er ofte fælt hule)

Se
http://www.virtual-hideout.net/articles/2cooltek_vidcard_cooling/index.shtml