Andet multimedie
bentjuul 3670
PDF fra PageMaker 6.5 ( NT vs W2K )
Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 20-11-02 11:54

I PM-dokumentet er alle farver def. som CMYK.
Dog får jeg alle farver lavet i PM ud som RGB på NT maskinen, men som CMYK
på W2K maskinen????

Det skulle gerne være CMYK begge steder, er det ikke muligt?
Jeg ved at de behandler farver forskelligt, men ikke at NT skulle konv. CMYK
til RGB?

Alle settings i både PM og Distiller er ens.

Er det mon PM eller NT der er problemet???

/ Steffen

Fra : Studio Smalbro

Dato : 20-11-02 13:40

Bruger du samme printerdriver?
Kh
Bjørn

Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 21-11-02 10:42

Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev i en meddelelse
> Bruger du samme printerdriver?
> Kh
> Bjørn

Yes, distiller og dennes ppd!

/ Steffen

Fra : Kurt Lund

Dato : 21-11-02 17:11

"Steffen Fog Sørensen" <steffen@nospam-digisource.dk> skrev

> Er det mon PM eller NT der er problemet???

Er din PM opdateret til 6.52?
Jeg erindrer, at netop det drillede mig for nogle år siden på en NT-maskine.

--
Kurt Lund

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-02 19:29

Kurt Lund wrote:
> [...]
>
> Er din PM opdateret til 6.52?
> Jeg erindrer, at netop det drillede mig for nogle år siden på en NT-maskine.

Der er den ikke, det må lige prøves!

/ Steffen