Cdr Skiver
Fra : The Duck

Dato : 20-11-02 11:19

Hej Ng.

Vil lige høre om det er lovligt at sælge Cdr skiver som man har købt i
udlandet??
Skal man betale Afgift/Moms/Skat og alt det der????

Hilsen
The Duck

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-11-02 13:33

The Duck wrote:

> Hej Ng.
>
> Vil lige høre om det er lovligt at sælge Cdr skiver som man har købt i
> udlandet??

ja.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Thunderbird

Dato : 22-11-02 14:50

On Fri, 22 Nov 2002 13:32:34 +0100, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

>ja.

>ja.

HMm jeg har ellers rettet henvendelse til copy dan med henblik på at få noget info om priser og
deslige. Men de har ikke svaret tilbage.
Flemming Jacobsen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 22-11-02 15:55

In article <6fdstu8gm6s5ijjtmev34qm8a1gnso6hbh@4ax.com>, Thunderbird wrote:

> HMm jeg har ellers rettet henvendelse til copy dan med henblik på at få noget info om priser og
> deslige. Men de har ikke svaret tilbage.

Ring til Told og skat. De opkræver på Copy-Dans vegne.