spørgsmål til whisky-kendere
Fra : Jytte Thrane

Dato : 20-11-02 10:25

Hvilken whisky har en gul løve på etiketten ??

hilsen Jytte

Fra : NASS

Dato : 21-11-02 09:07

"Jytte Thrane" <jjhornum@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken whisky har en gul løve på etiketten ??

Den eneste jeg kan komme i tanke om er den her:

http://www.hartbrothers.co.uk/pages/blends.htm

--
Mange hilsner

Nass

Fra : TWL

Dato : 21-11-02 21:15

Hej Jytte

Den uafhængige aftapper 'Gordon & MacPhail' har haft nogle aftapninger
af 'The Glenlivet'
med en liggende gul løve på etiketten.

Hilsen Thomas

Fra : Jytte Thrane

Dato : 22-11-02 10:05

"TWL" <twlicht@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Jytte
>
> Den uafhængige aftapper 'Gordon & MacPhail' har haft nogle aftapninger
> af 'The Glenlivet'
> med en liggende gul løve på etiketten.
>
> Hilsen Thomas

Mange tak for hjælpen.

hilsen Jytte

Fra : Jess

Dato : 22-11-02 22:14

jeg er bare lidt nysgerrig.
Hvorfor vil du vide hvilken whisky har en gul løve på etiketten?.

Jeg har fået det spørgsmål 6 gange i denne uge, er der et eller andet med
den whisky?.

Jess