Fiber armering - blandingsforhold
Fra : Jan Holm

Dato : 20-11-02 00:21

Hej

Som tidligere beskrevet i gruppen er jeg igang med at
lave et beton bord. Jeg har nu fået fat i de fibre jeg skal
bruge til armering. Jeg skal lave det stærkeste blanding
af sand, cement og fibre. Kunsten er så at den heller ikke
må være "skør" Jeg har rigeligt med fibre !!

Hvilket forhold skal disse ting blandes i ?

Mvh
Jan Holm

Fra : Per Arleth

Dato : 22-11-02 08:35

Kære Jan!

Mig bekendt har Cementindustriens tekniske Tjeneste (CtO) mulighed for at
hjælpe dig.

Mit "gamle" telefonnummer er 98167777 i Ålborg og 31318077 i København.

PAR

Jan Holm <NOSPAM@NOSPAM.TIA> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ddb442a$0$52733$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...