Fugttest
Fra : Gismo

Dato : 18-11-02 23:25

Jeg så dette indlæg i mellem campister, og spekulere nu på om det er en god
idé at DCU er "gift" med så mange forhandlere, eller om det ville være bedre
hvis DCU havde et, eller flere center man kunne henvende sig til, hvis man
var utilfreds med den service man har fået ved en forhandler. Noget i stil
med FDM. Ville det så ikke være nemmere at være forbrugerorganisation?

Det er muligt at man kan spare penge på testen, hvis man er medlem af DCU og
bruger et af deres testcenter, men hvis testen ikke er 2 potter p.. værd er
der så tale og en besparelse eller unødig udgift?

Sakset fra mellem-campister

Fugttest hos Frederiksværk Caravan Center, koster for en Hobby 440 - 560,00
kr. Testens varighed 5 minutter, 5 steder kontrolleret ud af 30 punkter
iflg. Hobbys garanti hæfte. Jeg har klaget over dette, først til
Frederiksværk Caravan Center uden svar, og har dernæst draget Hobby ind i
sagen, da jeg ikke mener at en sådan test er i orden i henhold til hvad man
må forvente af en campingforhandler, som repræsenterer bl.a. Hobby vogne.
Hobby har bedt Frederiksværk Caravane Center svare mig på denne kritik, men
heller ikke dette kan forhandleren overskue.
Det skal bemærkes, at agenten for Hobby har reageret positivt til min side,
og prøvet at få forhandlere til at kommentere sagen.
Min opfordring er derfor, find en anden forhandler, hvis i skal have udført
en fugttest.

P.S. Det vides ikke og pågældende er medlem af DCU

Gismo