hvor langt kabel kan man have mellem pc og~
Fra : michelangelo

Dato : 19-11-02 21:32

Hejsa er der nogen der kan hjælpe mig,
jeg vil gerne tilslutte pc'en til mit fjernsyn. Jeg tror umiddelbart at det
kan klares med 8 meter kabel, men hvad skal jeg købe og er det overhovedet
muligt at trække så langt scart ell supervhs-kabel.

På forhånd tak for hjælpen

Lasse

Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 19-11-02 22:29

> Hejsa er der nogen der kan hjælpe mig,

Ja...

> [...]
overhovedet
> muligt at trække så langt scart ell supervhs-kabel.

Ja! Det er ikke noget problem! Jeg har trukket mit bagom sengen... Det er
nok ca. 8 meter og der går billedet igennem uden problem...

Jeg bruger svhs-scart

Fra : JRS

Dato : 19-11-02 23:58

"Jens Gregersen [9670]" <jg@stofanetPLEASEDONOTFUCKINGSPAMME.dk> skrev i en
meddelelse news:3ddaad1d$0$5751$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> [...]
>
> Ja! Det er ikke noget problem! Jeg har trukket mit bagom sengen... Det er
> nok ca. 8 meter og der går billedet igennem uden problem...

Har standart 10m svhs kabel ... no problem .. Sikkert først når du er ude
over de 10 det begynder at blive lidt kriminel... Men det kommer selvfølli
oss an på hvilke ting du har ved siden af ledningen der kan give støj ..

MVH
JRS

Fra : Soeren Rasmussen

Dato : 20-11-02 10:11

Jeg kører med 20 meter svhs kabel fra Zitech, no problems.

Rasso

Fra : michelangelo

Dato : 20-11-02 19:22

Kanon tak for hjælpen