Glemt Password til Diablo2
Fra : Klaus G.

Dato : 19-11-02 20:45

Hej.

Jeg standsede med at spille D2 for laaang tid siden, og nu vil jeg så gerne
spille lidt igen, tjekke min gamle Items osv. Men jeg kan ikk huske mit
password, så er der nogen måde man kan få det igen? Eller skal jeg prøve
Ordbogen A-Z? Og ja, min account er der stadig...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 19-11-02 23:58

Og ja, min account er der stadig...

Er du sikker på det ? Måske en anden der har taget username.. Hvis kontoen
ikke har været aktiv i 3 mdr blir den slettet.

--
Andreas Jeppesen

Fra : Mick

Dato : 20-11-02 12:31

> Er du sikker på det ? Måske en anden der har taget username.. Hvis kontoen
> ikke har været aktiv i 3 mdr blir den slettet.

Kontoen bliver ikke slettet, dine personer bliver slettet, efter 3 måneder.
Jeg har nemlig været ude for det, surt...

Mick

Fra : SoftMan Brian

Dato : 21-11-02 20:08

"Mick" <mick@123adslhome.dk> wrote in message
> Kontoen bliver ikke slettet, dine personer bliver slettet, efter 3
måneder.
> Jeg har nemlig været ude for det, surt...

ox mig... men da jeg loggede ind forleden var de tilbage igen ?!?!?

til Klaus:
De er vist begyndt at at lave nye password, hvis din konto er blevet
hijacket...
se: http://forums.battle.net/opensupport/posts/na/60177.shtml

Fra : Gizmoduck

Dato : 23-11-02 05:59

On Tue, 19 Nov 2002 20:45:07 +0100, "Klaus G."
<klaus_godt@hotmail.com> wrote:

> [...]
>password, så er der nogen måde man kan få det igen? Eller skal jeg prøve
>Ordbogen A-Z? Og ja, min account er der stadig...

du kan prøve at sende en mail til blizzard, men du får næppe noget ud
af det....start en ny account, det er også sjovere når man vender
tilbage til spillet alligevel(imo)

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...