Hvor hurtig er din maskine,- post dit resu~
Fra : Per Madsen

Dato : 19-11-02 20:56

Download AltiVec Fractal Carbon Demo v1.1.3 fra nedenstående link og se
hvor mange flops din maskine kommer op på.
Jeg fik scoren: 307,2 megaflops
Specs: 500 mHz iMac DV SE (G3), 640 mb ram, MacOS 10.2.2

http://www.daugerresearch.com/fractaldemos/altivecfractalcarbon.html

Per

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 19-11-02 21:55

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> [...]
> hvor mange flops din maskine kommer op på.
> Jeg fik scoren: 307,2 megaflops
> Specs: 500 mHz iMac DV SE (G3), 640 mb ram, MacOS 10.2.2

Hvis det er det første tal programmet smider af sig siger min 677 MHz
PowerBook G4 2304,1 MegaFlops.

Der er AltiVec til forskel!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Michael Holm

Dato : 19-11-02 22:21

> Hvis det er det første tal programmet smider af sig siger min 677 MHz
> PowerBook G4 2304,1 MegaFlops.
>
> Der er AltiVec til forskel!
imac 800 Mhz 2676,7 megaflops

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Per Madsen

Dato : 19-11-02 22:28

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> imac 800 Mhz 2676,7 megaflops

Damn, jeres maskiner er hurtige!! Og her gik jeg ellers og mente at
MacOS 10.2.2 kørte meget fornuftigt på min maskine. Anyway, jeg bruger
den heller ikke til nogen tunge opgaver

Fra : Michael Holm

Dato : 19-11-02 22:47

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> Damn, jeres maskiner er hurtige!! Og her gik jeg ellers og mente at
> MacOS 10.2.2 kørte meget fornuftigt på min maskine. Anyway, jeg bruger
> den heller ikke til nogen tunge opgaver

sådan havde jeg det også da jeg så Peter Kiil's resultat
men det er meget sjovt at se testen uden altivec, så er jeg kun lidt
hurtigere (411
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Per Madsen

Dato : 20-11-02 00:35

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> sådan havde jeg det også da jeg så Peter Kiil's resultat
> men det er meget sjovt at se testen uden altivec, så er jeg kun lidt
> hurtigere (411

Whoa, fik 313 i tredie forsøg Tjubang hvor det går ;-(

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 19-11-02 22:18

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> Download AltiVec Fractal Carbon Demo v1.1.3 fra nedenstående link og se
> hvor mange flops din maskine kommer op på.

Sjov ide.

94,8s 150,4 megaflops

Beige G3'er 266/MT, 416mb ram, MacOS 10.2.2

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Magnus Rohde

Dato : 20-11-02 01:25

Nicolai Brandt <spam@robra.dk> wrote:

> Sjov ide.
>
> 94,8s 150,4 megaflops
>
> Beige G3'er 266/MT, 416mb ram, MacOS 10.2.2

Arrhh! tæt på

113.9 sec. 125.3 MFlops

og det var med en 7300/166, der i virkeligheden er en 604e @ 168 MHz
med 64 MB RAM og 256 kB L2 cache

Magnus

Fra : Peter Kiil

Dato : 19-11-02 22:23

in article 1flwxxn.1phzx091p4pp4qN%permand@cool.dk, Per Madsen at
permand@cool.dk wrote on 19/11/02 20:56:

> [...]
> hvor mange flops din maskine kommer op på.
> Jeg fik scoren: 307,2 megaflops
> Specs: 500 mHz iMac DV SE (G3), 640 mb ram, MacOS 10.2.2

6823.6 MegaFlops

G4 Dual 867, 1.5gb ram, 10.2.2

--
/peter

"It's clearly a budget. It's got a lot of numbers in it."
George W. Bush.

Fra : Peter Kiil

Dato : 20-11-02 01:04

in article BA006A26.2BDD3%spam@kiil.net, Peter Kiil at spam@kiil.net wrote
on 19/11/02 22:22:

> in article 1flwxxn.1phzx091p4pp4qN%permand@cool.dk, Per Madsen at

> 6823.6 MegaFlops
>
> G4 Dual 867, 1.5gb ram, 10.2.2

Prøvede lige uden altivec. 898.8 MegaFlops
--
/peter

"All right, let's not panic. I'll make the money by selling one of my
livers. I can get by with one."
Homer Simpson.

Fra : Michael Holm

Dato : 19-11-02 22:28

> [...]

> hvor mange flops din maskine kommer op på.
> Jeg fik scoren: 307,2 megaflops
> Specs: 500 mHz iMac DV SE (G3), 640 mb ram, MacOS 10.2.2

andet forsøg
uden Altivec 34,6 sek 411,8 mega
med Altivec 5,8 sek 2787,1

iMac 800 mhz - 768 ram 10.2.2
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-11-02 22:35

> [...]

> hvor mange flops din maskine kommer op på.
> Jeg fik scoren: 307,2 megaflops
> Specs: 500 mHz iMac DV SE (G3), 640 mb ram, MacOS 10.2.2

445,3 megaflops ...
(700MHz iBook G3, 256 mB, 9.2.2)

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-11-02 22:45

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> 445,3 megaflops ...
> (700MHz iBook G3, 256 mB, 9.2.2)

Og med 10.2.2: 451.1 MegaFlops

martin

Fra : Flemming Rubini

Dato : 19-11-02 23:25

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> http://www.daugerresearch.com/fractaldemos/altivecfractalcarbon.html
Umuligt at lade være )

75.6s 188.6 MegaFlops, Beige G3 300 Mhz 9.2.2

vh Flemming Rubini

Fra : Henrik

Dato : 19-11-02 23:29

On 19/11/02 20:56, in article 1flwxxn.1phzx091p4pp4qN%permand@cool.dk, "Per
> [...]

> hvor mange flops din maskine kommer op på.
> Jeg fik scoren: 307,2 megaflops
> Specs: 500 mHz iMac DV SE (G3), 640 mb ram, MacOS 10.2.2

Min score siger 3925.0 Megaflops

Specs: G4 933 CPU køre 1067mhz 1,5GB Ram

OSX.1.4 Server

Min maskine arbejder godt nok, ved ikke hvor maget det betyder i denne test.

Henrik

Fra : Per Madsen

Dato : 19-11-02 23:43

Henrik <benfil@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
>
> OSX.1.4 Server
>
> Min maskine arbejder godt nok, ved ikke hvor maget det betyder i denne test.

Det har noget at sige. Prøv at lukke alle andre programmer, og kør
testen igen

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 20-11-02 00:02

permand@cool.dk (Per Madsen) writes:

> Download AltiVec Fractal Carbon Demo v1.1.3 fra nedenstående link og se
> hvor mange flops din maskine kommer op på.
> Jeg fik scoren: 307,2 megaflops
> Specs: 500 mHz iMac DV SE (G3), 640 mb ram, MacOS 10.2.2

Tre forsøg: 1485, 1374, 1360 megaflops med AltiVec kode aktiv.
Uden altivec: 183.1 megaflops. (Det gør en forskel).

Specs: 550 MHz tiBook (G4), 512 Mb RAM, 10.2.2
http://bigfoot.com/~thunderbear
Det skete i de dage i november engang
at de første dataloger satte julen igang...

Fra : Johnny Louis

Dato : 20-11-02 02:42

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> wrote:

> Tre forsøg: 1485, 1374, 1360 megaflops med AltiVec kode aktiv.
> Uden altivec: 183.1 megaflops. (Det gør en forskel).
>
> Specs: 550 MHz tiBook (G4), 512 Mb RAM, 10.2.2

Har du ikke haft programmer åbne, for den skulle da være hurtigere end
min.
Johnny Louis

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 20-11-02 07:49

bendatafjerndette@postman.dk (Johnny Louis) writes:

> Har du ikke haft programmer åbne, for den skulle da være hurtigere end
> min.

Hvor hurtig er din?

Fra : Johnny Louis

Dato : 20-11-02 09:20

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> wrote:

> Hvor hurtig er din?

Se et par indlæg længere nede.

Johnny Louis

Fra : Johnny Louis

Dato : 20-11-02 22:31

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> wrote:

> Hvor hurtig er din?

Målte du med programmer åbne, og fik du sammenlignet.

Johnny Louis

Fra : Tom

Dato : 20-11-02 00:54

2xG4 500 Mhz 512 MB ram
3841 7,5 sek
Tom

Den skriver at level #0 !?

Fra : Johnny Louis

Dato : 20-11-02 02:37

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> hvor mange flops din maskine kommer op på.

G4 733 Mhz 768 MB ram. 10.2.2
2550,5 Megaflops, uden altivec 377 Megaflops

G4 Titanium 500 Mhz 512 MB ram 10.2.2
1672 Megaflops uden altivec 335.2 Megaflops

På begge maskiner var alle programmer lukket ned.

Johnny Louis

Fra : Per Rønne

Dato : 20-11-02 03:59

> [...]

> hvor mange flops din maskine kommer op på.
> Jeg fik scoren: 307,2 megaflops
> Specs: 500 mHz iMac DV SE (G3), 640 mb ram, MacOS 10.2.2

Jeg fik resultatet »14.4 seconds - Achieving 2967.5 MegaFlops« - hvis
det ellers er det der står som vinduets navn, der viser resultatet.

G4/867 med 640 M. Med fuld skærm [19"].

Det ville så bare have været rart om det også kunne køre på Windows, så
man kunne sammenligne med en Windåse - og med VPC.

Og jeg er slet ikke sikker på resultatet, fordi der er en masse
indstillinger. Startes den bare [uden fuld skærm] giver den »4.6 seconds
- Archieving 2928 MegaFlops«. Vælges »Turn mutiprocessor Code Off [one
processor detected]« fås resultatet »Elapsed Time: 0.9 seconds -
Achieving 1515.1 MegaFlops«. Uden AltiVed »Elapsed Time: 3.7 seconds -
Achieving 394.3 MegaFlops«. Med MacSOUP åbent.

Alt i MacOS X 1.02.2.
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-11-02 07:04

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> Download AltiVec Fractal Carbon Demo v1.1.3 fra nedenstående link og se
> hvor mange flops din maskine kommer op på.

336,5 sekunder og 42,3 Megaflops, så jeg må have rekorden. Tror I, det
vil hjælpe, hvis jeg holder op med at hente news og stopper streamingen
af P3, mens jeg tester.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-11-02 16:42

> 336,5 sekunder og 42,3 Megaflops, så jeg må have rekorden. Tror I, det
> vil hjælpe, hvis jeg holder op med at hente news og stopper streamingen
> af P3, mens jeg tester.

Det hjælper, hvis jeg ikke bruger computeren imens:
132,5 s og 107,6 Megaflops.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 20-11-02 18:00

> Det hjælper, hvis jeg ikke bruger computeren imens:
> 132,5 s og 107,6 Megaflops.

Hvis jeg slutter alle andre programme får jeg:

4,6 sekunder - 2938,6 MegaFlops
4.5 sekunder - 2960,0 MegaFlops [kun én processor valgt].

Maskine: G4/867, 640 M RAM.

Hvordan kan I dog holde ud at bruge så langsomme maskiner?

[Men ok, min gamle 6100/60/72 har jeg ikke prøvet den på endnu. Jeg
ænder lige for den ...]

Fra : Per Madsen

Dato : 20-11-02 18:32

Per Rønne <per.ronne@invalid.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvordan kan I dog holde ud at bruge så langsomme maskiner?
>

> [Men ok, min gamle 6100/60/72 har jeg ikke prøvet den på endnu. Jeg

Tja, hvis man ikke har prøvet andet
Denne maskine (iMac DV SE 500 mHz, 640 mb ram) er den første jeg kører
MacOS X på, og jeg synes faktisk det kører ganske fornuftigt.
Langsommere end OS 9 men ok hurtigt til det jeg bruger den til (mail,
web, Office, MP3 o.lign.), og til det er hastigheden ikke et
irritationsmoment. Jeg gad godt vide, om jeg egenligt ville kunne mærke
en hastighedsforskel i det jeg bruger den til i det daglige. Jeg tror
ikke jeg ville få glæde af den ekstra maskinkraft (om IE,
Officeprogrammerne ect starter 0,1 sek. hurtigere betyder ikke så meget
for mig).
Resizing af vinduer er dog et irritationsmoment!!!

Per

Fra : Per Rønne

Dato : 20-11-02 20:09

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> Tja, hvis man ikke har prøvet andet

1. forsøg, hvor maskinen er sat op med en 14" standard Apple-skærm og
hvor det vindue, AltiVec Fractal Carbon er større end skærmen, giver
følgende resultat:

629,0 sekunder - 22,6 Megaflops [multiprocessor].
630,6 sekunder - 22,6 MegaFlops [enkeltprocessor].

Er der nogen der kan forklare mig forskellen?

Med den »hastighed« gider jeg ikke gentage forsøget med anden opsætning

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-11-02 00:31

> [...]

> Maskine: G4/867, 640 M RAM.
>
> Hvordan kan I dog holde ud at bruge så langsomme maskiner?

Til mange funktioner med ren tekst og den slags, er forskellen såmænd
ikke stor. Det kan jo ikke blive hurtigere end omgående, uanset hvor
mange gigahertz processoren kører på. Det er de, vi med de langsomme
maskiner lever på. Nogle funktioner er ikke helt omgående, men et par
halve sekunders ventetid er til at holde ud.
Det er først, når man laver noget mere krævende, man kan se
forskellen tydeligt. Tænder man f.eks. for iPhoto, går en langsom
maskine hurtigt i knæ. Men holder man sig til tekst, går det fint. Jeg
kan også sagtens surfe, se switch-reklamer, forfilm og den slags. Det
går også ganske godt på en langsom computer. Så til jævnt dagligt brug
fungerer det skam.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Christian Bech

Dato : 21-11-02 09:54

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) skrev:

>Det hjælper, hvis jeg ikke bruger computeren imens:
>132,5 s og 107,6 Megaflops.

Ha! 86.9 sekunder ig 164,1 Megaflops. Du skulle have sparet på
ram-indkøbene. Jeg slog dig med en Beige G3/266 med kun 160 MB RAM.
--
Christian

Fra : David Blangstrup

Dato : 20-11-02 07:18

> [...]

> hvor mange flops din maskine kommer op på.
> Jeg fik scoren: 307,2 megaflops
> Specs: 500 mHz iMac DV SE (G3), 640 mb ram, MacOS 10.2.2

Det er jo pinligt, det her: 138 Megaflops -- iMac 233, 160 MB ram. Kun
LaunchBar kørende i baggrunden.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 20-11-02 16:29

Hej David

til gengæld har jeg fået et par ret overraskende resultater med min G3/333AV
og min PM 9600/300

PM 9600/300@604ev 672mb RAM OS 9.1DK,
Quantum Fireball 7200rpm m. 1mb buffercache.

Test nr. 1
Tid: 91,5sek. - 155,8 megaflops, CloseView slået til
Test nr. 2
Tid: 66,4 sek - 214,6 megaflops, CloseView slået fra

G3/333AV, 768mb RAM OS 9.2.2DK,
Barracuda IV 7200rpm m. 8mb buffercache

Test 1
Tid: 82,3 sek. 173,2 Megaflops, CloseView slået til
Test 2
Tid: 76,8 sek., 185,6, CloseView slået fra

Jeg vidste godt, at CloseView sløver systemet og effektiviteten, når den er
aktiv. Ca. 50% på PM 9600 er faktisk meget i tidsfaktoren men kun ca. 15% i
ydelse. Til gengæld ligger tallene for G3 tættere på hinanden med under 10%s
forskel med hhv. uden CV. - Så det er åbenbart ikke helt uden grund, da jeg
fornemmede, at den 96'er er ret så hurtig...

mvh. Erik Richard

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-11-02 00:31

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Det er jo pinligt, det her: 138 Megaflops -- iMac 233, 160 MB ram. Kun
> LaunchBar kørende i baggrunden.

Det er da flot. Hvis jeg lukker alle programmer, slukker lyset i rummet
og sørger for, at der er helt stille, kan jeg lige slæbe min over de 130
Megaflops. Og jeg har endda 512 MB RAM.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : David Blangstrup

Dato : 21-11-02 11:32

> Det er da flot. Hvis jeg lukker alle programmer, slukker lyset i rummet
> og sørger for, at der er helt stille, kan jeg lige slæbe min over de 130
> Megaflops. Og jeg har endda 512 MB RAM.

Kære Henrik, jeg vil vædde på, at du har alle mulige antivirus
programmer kørende, ikke? Det er slet ikke nødvendigt med alt det
klistret til maskinen, ikke, når det er en Mac Prøv at se på, hvad
du egentlig har af ekstra ting kørende i baggrunden. Men ret mig
_endelig_, hvis jeg tager fejl!
- David

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-11-02 17:18

> [...]
> klistret til maskinen, ikke, når det er en Mac Prøv at se på, hvad
> du egentlig har af ekstra ting kørende i baggrunden. Men ret mig

Jeg har da Virex, men den kører ikke i baggrunden. Man skal selv scanne
manuelt. Jeg havde nu sluttet alle programmer i anden omgang. Det er
bare svært at vide, om computeren går ud på nettet for at stille uret
eller lede efter opdateringer.
Nå, men nu har jeg sendt børnene til svømning, og her er helt
stille i huset: 105,8 s og 134,7 Megaflops. Det nærmer sig.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-11-02 17:46

> Nå, men nu har jeg sendt børnene til svømning, og her er helt
> stille i huset: 105,8 s og 134,7 Megaflops. Det nærmer sig.

Og nu har jeg stillet lidt på nogle ting. Nu siger den 222,5 s og 137,5
MegaFlops. Hvordan skal man egentlig indstille programmet? Hov! Med en
anden indstilling: 31,8 s og 152,5 Megaflops. Nu begynder min iMacs
sande potentiale at vise sig.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mikael Kern

Dato : 22-11-02 00:33

> alle mulige antivirus
> programmer kørende, ikke? Det er slet ikke nødvendigt med alt det
> klistret til maskinen, ikke, når det er en Mac

Min gode ven har lige haft besøg af Sevendust-virus og det kan sagtens
tage en arbejdsdag at fjerne igen! Sevendust kom osse forbi hos mig,
men Norton AntiVirus fangede den under udpakningen. Det er kun 2. gang
på 12 år, at en virus har prøvet at komme ind på min Mac, og denne
gang lykkedes det ikke, hæ hæ hæ!

BackUp, BackUp, BackUp, BackUp, BackUp...

mvh Mikael Kern
--
Arbejdeskraft tilbydes: Video, foto, streaming, internet, Mac...

Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk

Mikael Kern Film, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)

Fra : David Blangstrup

Dato : 22-11-02 11:04

Mikael Kern <"=?iso-8859-1?Q?=F8vspampost?="@kern.dk> wrote:

> [...]
> på 12 år, at en virus har prøvet at komme ind på min Mac, og denne
> gang lykkedes det ikke, hæ hæ hæ!
>
> BackUp, BackUp, BackUp, BackUp, BackUp...

Jeg kører antivirus engang imellem, bare manuelt, ligesom Münster
åbenbart gør. Den eneste virus doktor Norton nogensinde har fanget, var
en Old Girl eller sådan noget virus. En Oldskool virus?

Fra : Simon T

Dato : 20-11-02 07:23

> [...]
> hvor mange flops din maskine kommer op på.
> Jeg fik scoren: 307,2 megaflops
> Specs: 500 mHz iMac DV SE (G3), 640 mb ram, MacOS 10.2.2

Sidder på en 300MHz B&W G3 der med alt lukket svinger sig op på 186.1...

Hvis der er nogen der har en maskine magen til, gad jeg egentlig godt at
vide hvor ens de er. Jeg undrer mig nemlig lidt over 100Mhz bussen mod
Rubinis 66Mhz bus ikke er en fjært hurtigere (han får 188M Megaflops på
en beige G3/300). Men den er måske pillet ved for at oppe
bushastigheden?

Simon T

Fra : Flemming Rubini

Dato : 20-11-02 15:23

Simon T <simon@REMOVEsamfundsnasser.dk> wrote:
> Men den er måske pillet ved for at oppe bushastigheden?
Nej.

vh Flemming Rubini

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 20-11-02 16:33

Per Madsen wrote:
> [...]
> hvor mange flops din maskine kommer op på.
> Jeg fik scoren: 307,2 megaflops
> Specs: 500 mHz iMac DV SE (G3), 640 mb ram, MacOS 10.2.2

ON: Time 4.9 2740.0 MegaFlops
OFF: Time 21.2 393.3 MegaFlops (med NS 7 kørende)

QS G4 800Mhz 1.25Gb RAM nu tilbage på OS 10.2.1

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Glenn Pedersen

Dato : 20-11-02 08:27

Pismo 500 640mb 14s 345,5 Megaflop
iMac 600 SE DV 45,5s 424,4 Megaflop

Fra : Anders Hedegren

Dato : 20-11-02 10:09

> [...]

> hvor mange flops din maskine kommer op på.
> Jeg fik scoren: 307,2 megaflops
> Specs: 500 mHz iMac DV SE (G3), 640 mb ram, MacOS 10.2.2

Hmm... 2855.8 MegaFlops på en 800 MHz PowerBook G4 med 1024 mb ram. Er
det godt for en maskine som min?

--
Anders Hedegren
http://iceduck.com + me@NOSPAMiceduck.com

Fra : Johnny Louis

Dato : 20-11-02 11:03

Anders Hedegren <me@NOSPAMiceduck.com> wrote:

> Hmm... 2855.8 MegaFlops på en 800 MHz PowerBook G4 med 1024 mb ram. Er
> det godt for en maskine som min?

Det kan du se ved at sammenligne dine tal med andres med lignende
computere.

Johnny Louis

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 20-11-02 12:42

50,8 s 280,4 megaflops med få programmer
34,5 s 412,6 megaflops uden programmer

iBook 600 Hz 640 Mb RAM 8 VRAM
(you f*cking altivec-junkies, hellere kickflips end megaflops!)
Poul Skovmand Thingholm

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 20-11-02 19:40

53.1s 268.3 Mflops

samtidigt med at jeg havde Opera på nettet, læste Soup-nyheder mm.

iMac 500 FP, 320 Mb RAM, OS 9.2.2

Kun programmet (+ selvflg systemet, fuld af udvidelser - 55 MB brugt af
sys):

45.2s 315.2

venlig hilsen

Martin

--
And don't forget to boogie

www.ammentorp.org

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 20-11-02 22:00

I artiklen <1flxqvr.1yh7jl51kyd8t6N%simon@REMOVEsamfundsnasser.dk> ,
simon@REMOVEsamfundsnasser.dk (Simon T) skrev:

> [...]
> Rubinis 66Mhz bus ikke er en fjært hurtigere (han får 188M Megaflops på
> en beige G3/300). Men den er måske pillet ved for at oppe

Fractal demo består i det væsentligste af en løkke som tamper løs på de
samme få registre, uden at læse eller skrive data (før til sidst).
Resultatet i megaflops er proportionalt med MHz for maskiner med samme SP
latency, f. eks. 603, 604, 750 og 7400. Når der bruges Altivec gælder en
tilsvarende proportionalitet, bare på et højere niveau.