Louis Vuitton Cup på TV??
Fra : Lars

Dato : 19-11-02 20:24

Hvordan kan det være at Eurosport pludselig ikke viser Louis Vuitton Cup,
nu her hvor det er begyndt at blive spændende???

Nogen der ved hvilken ikke-betalingskanal der så sender det? forskudt er
fint nok for mig.

Mvh Lars

Fra : Grethe / Sportslex

Dato : 19-11-02 21:58

"Lars" skrev i en meddelelse...
> Hvordan kan det være at Eurosport pludselig ikke viser Louis
> Vuitton Cup, nu her hvor det er begyndt at blive spændende???

Mon ikke Eurosport sender igen, når kvartfinale repecharge
begynder natten til lørdag (dansk tid)?

> Nogen der ved hvilken ikke-betalingskanal der så sender det?
> forskudt er fint nok for mig.

Nu er jeg ikke helt inde i, hvad der er betalingskanaler, da jeg
har kabel-TV. I min kanal-pakke indgår Viasat Sport, som sender
direkte fra Louis Vuitton Cup, samt dagen derefter forskudt i
uddrag.

Og ja, det bliver spændende. Victory Challenge mod Prada. Prada
som er forsvarende Louis Vuitton Cup vinder og dermed var
udfordrerbåd ved Americas Cup 2000. Den første Americas Cup uden
amerikansk deltagelse. I Americas Cup 2003 bliver der næppe
amerikansk deltagelse heller. Jeg gætter på Alinghi som
udfordrerbåd til den New Zealandske forsvarer. Og hvem der vinder
selve Americas Cup? Tja.....

--
Bedste hilsner Grethe
Læs om Louis Vuitton Cup og Americas Cup:

Fra : Lars

Dato : 19-11-02 22:11

Apparantly, it seems like "Grethe / Sportslex"
<sportslex_editor@sportslex.com> in news:are8bh$pbe$1@sunsite.dk caught up
with this:

> Mon ikke Eurosport sender igen, når kvartfinale repecharge
> begynder natten til lørdag (dansk tid)?

Håber jeg da på, men kvartfinalerne sendte de jo heller ikke, de sendte kun
Round Robin 1+2 !!

> [...]
> har kabel-TV. I min kanal-pakke indgår Viasat Sport, som sender
> direkte fra Louis Vuitton Cup, samt dagen derefter forskudt i

I min kanal-pakke indgår så IKKE Viasat Sport, men kun Eurosport :-/

> [...]
> amerikansk deltagelse heller. Jeg gætter på Alinghi som
> udfordrerbåd til den New Zealandske forsvarer. Og hvem der vinder

Jep, gætter også på Alinghi som udfordrer med OneWorld eller Oracle BMW som
outsidere. Den mest spændende repecharge (opsamling) til semifinalerne er
absolut Victory Challenge mod Prada, da jeg er sikker på at OneWorld nemt
klarer Dennis Connor Team.

Lad os krydse fingre for Jesper Bank &Co. fra natten til lørdag og frem,
han får vist brug for lidt held kombineret med kløgt og snuhed mod Prada!

/Lars

Fra : Grethe / Sportslex

Dato : 19-11-02 23:12

"Lars" skrev i en meddelelse...
> Håber jeg da på, men kvartfinalerne sendte de jo heller ikke,
> de sendte kun Round Robin 1+2 !!

Øh, ikke forstået, jeg har set kvartfinaler på Eurosport om
aftenen kl. 20.00, 20.30 eller 21.00!? Dette i fin kombination
med Viasat, da Eurosport gerne viste kvartfinalerne fra Double
Chance Group og Viasat sendte så Victory Challenge's sejladser i
Single Chance Group.

> Den mest spændende repecharge (opsamling) til semifinalerne er
> absolut Victory Challenge mod Prada, da jeg er sikker på at
> OneWorld nemt klarer Dennis Connor Team.

OneWorld vs Stars & Stribes
Enig i at OneWorld nok sender landsmanden ud af Louis Vuitton
Cup. OneWorld har jo også selv valgt Stars & Stribes. Jeg har i
øvrigt været noget overrasket over, at Stars & Stribes ikke har
klaret sig bedre.

Victory Challenge vs Prada
Prada trak sig jo ud at kvartfinalen efter tre nederlag til
Alinghi, så spørgsmålet er vel, om Prada har alvorlige problemer,
som syndikatet har / havde brug for tid til at udbedre? Og har de
nået det? Mht. Victory Challenge, så er det virkelig en båd, der
overrasker. Jeg tænker ikke så meget på de både, der er blevet
besejret, men mere måden båden er blevet sejlet på. Har eneste
alvorlige taktiske fejl ikke været forbrydelsen mod ikke at dække
Le Défi af ved sidste topmærke i deres fjerde opgør i
kvartfinalen? Den revnede spiler, den snoede spiler, samt
problemerne med genuaen er selvfølgelig hændelser, der ikke må
ske, men skæbnen har jo også en finger med i spillet... I øvrigt
undrede jeg mig over, at timeglas-spileren fik lov at være så
længe oppe, før de forsøgte at sætte en ny (hvorefter
timeglas-spileren foldede sig ud, så de fik travlt med at hive
den nysatte - og endnu ikke udspilede - spiler ned igen).

> Lad os krydse fingre for Jesper Bank &Co. fra natten til lørdag
> og frem, han får vist brug for lidt held kombineret med kløgt
> og snuhed mod Prada!

Jep! )
Mon ikke de er ved at være klar til den store udfordring Prada
bliver? Starten skal Victory Challenge dog have forbedret. Ikke
noget med at sætte sekunder til her, når det er Prada, der er
modstander!

--
Bedste hilsner Grethe
Homepage: http://www.sportslex.com/

Fra : Lars

Dato : 19-11-02 22:31

> [...]
with this:

> Mon ikke Eurosport sender igen, når kvartfinale repecharge

har lige tjekket efter på http://www.jtv.dk, og jo sandelig om Eurosport
ikke viser sammendrag af repecharge matcherne til semifinalerne!! hurra!
:))

Hilsen en glad mand :)

/Lars

Fra : Hajaj®

Dato : 20-11-02 00:04

TV3/3+

--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Tim Christensen

Dato : 26-11-02 15:20

"Lars" <LL@REMOVEhotmail.com> wrote in message
> [...]
> nu her hvor det er begyndt at blive spændende???
>
> Nogen der ved hvilken ikke-betalingskanal der så sender det? forskudt er

TV3 sender da live (ihvertfald fra VCs sejlladser), det plejer at være
klokken ca 1, men du kan da sætte videoen igang hvis det er for sent.

Mvh

Tim