Sidetal i Excel
Fra : Ukendt

Dato : 19-11-02 19:59

Og så lige et Excel-spørgsmål mere.

En kollega har en masse data på et faneblad i en projektmappe. Vedkommende
ønsker sidetal på men det skal først blive synligt på side tre. Det ville
man i Word have klaret med et velvalgt sektionsskift eller to, men hvad
dævlen gør man i Excel? VBA?

Det er ExcelXP, der er udgangspunktet for opgaven.

Mvh
Anette Linnea

Fra : pre

Dato : 20-11-02 09:03

Man bruger udviklingen som gør det muligt at flytte Excel til Word og
skiftevis bruge den ene eller den anden app. til redigering. Excels
gammeldags nummersystem har ingen mulighed for uden videre at honorere
det nævnte krav.

© pre 2002

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-02 09:32

"pre" <skrivtil@gruppen.dk> wrote in message
> [...]
> skiftevis bruge den ene eller den anden app. til redigering. Excels
> gammeldags nummersystem har ingen mulighed for uden videre at honorere

Nej - det er også det, som jeg har en lumsk anelse om. Desværre vil dit
forslag nok ikke kunne bruges af min bruger.

De bedste hilsner
Anette Linnea

Fra : Leo Heuser

Dato : 22-11-02 12:03

Hvis der ikke er andre ting i sidefoden(hovedet) end
sidenummeret, kan denne makro bruges i en snæver
vending. Her bliver sidetallet sat i højre del af sidefoden.
Efter udskriften fjernes dette igen.
Det forudsættes, at der ikke er nogen kode for sidenummer,
når koden kaldes.

Sub PrintTest()
'Leo Heuser, 22-11-2002
With ActiveSheet