hvid baggrund i speedo?
Fra : bo thomsen

Dato : 19-11-02 17:36

jeg har sort i speedoet og hvidt i omdr. huset ( husene er bygget sammen,
men adskilt ).
jeg ville gerne have hvid baggrund på speedoet også. hvor kan
sådan noget købes??

bo-gsxR

Fra : Michael K. S.

Dato : 19-11-02 18:16

On Tue, 19 Nov 2002 17:36:21 +0100, "bo thomsen" <bbt@worldonline.dk>
wrote:

>jeg ville gerne have hvid baggrund på speedoet også. hvor kan
>sådan noget købes??

Lav dem selv !! - af med den gamle - scan - lav nye farver - print -
laminer - et voila !!

Eller hvis du absolut vil købe :

http://www.deltagfx.com
http://klisterprint.dk/

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Toftager

Dato : 20-11-02 14:09

Jeg ville prøve hos klisterprint.dk det er godt nok mest biler han
laver det til, men han kan lave dem efter bestilling...

/Peter