Fejl i stored procedure
Fra : //Overby

Dato : 19-11-02 16:47

Er der nogen der kan gennemskue, hvorfor jeg får en SQL 104 unexpected end
of command, når jeg prøver at oprette flg. stored procedure:

CREATE PROCEDURE hent_dagbog (v_cpr CHAR(10))
RETURNS (dagbog blob sub_type text)
AS
BEGIN
FOR SELECT Tekst
FROM Elevdagbog
WHERE Cpr = :v_cpr
INTO :dagbog
DO
SUSPEND;
END

Daniel

Fra : //Overby

Dato : 21-11-02 14:00

Skulle nogen være interesseret, så viser det sig, at den rent faktisk intet
fejlede...

jeg manglede bare SET TERM

SET TERM !! ;

Stored Proc

SET TERM ; !!

så virkede det! Nogle gange er det sgu for simpelt...

Daniel

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 21-11-02 14:19

Er dine interbase spørgmål ikke ret OT i denne gruppe?

Fra : //Overby

Dato : 21-11-02 16:54

> Er dine interbase spørgmål ikke ret OT i denne gruppe?

Tjoh, det er de vel nok, men der er desværre ikke en dansk Interbase gruppe.
Delphi og Interbase bruges tit i sammenhæng, så der er vel nogle kloge
hoveder herinde...

Daniel