selskabslokaler
Fra : Poul-Erik Andreasen

Dato : 19-11-02 16:04

Hej

Det her er mulighvis en smule på grænsen til at være OT, men jeg er lidt i knibe
så jeg prøver alligevel.

Jeg står og mangler et selskabslokale til julefrokost med adgang til køkken
Jeg hr prøvet at søge på nettet, men det er stort set kun restaurationer der
findes, og de forventer selvfølgelig alle at det er dem der skal levere maden
det er jeg ikke interesseret i, vi vil selv lave vores mad, det er både bedre og sjovere

Er der nogen der kender et sådant sted hvor man kan leje sig ind uden at
det er alt for dyrt. vi taler om plads til ca. 50 mennesker

--
Poul-Erik Andreasen

Fra : Jette

Dato : 19-11-02 16:20

> Er der nogen der kender et sådant sted hvor man kan leje sig ind uden at
> det er alt for dyrt. vi taler om plads til ca. 50 mennesker

Hvilken geografisk placering havde du forestillet dig, at det skulle have?

/Jette

Fra : Poul-Erik Andreasen

Dato : 19-11-02 16:27

On Tue, 19 Nov 2002 16:20:09 +0100
"Jette" <jette.andersen@stofanet.dk> wrote:

> Hvilken geografisk placering havde du forestillet dig, at det skulle have?

Jeg er et stort fæ, beklager
Det er Københavnsområdet vi taler om, vi er temmelig spredte i forvejen
så det er ikke så vigtigt hvor i Københavnsområdet der er tale om.

--
Poul-Erik Andreasen

Fra : Sofie Bandtholtz

Dato : 19-11-02 19:07

> [...]

> Er der nogen der kender et sådant sted hvor man kan leje sig ind uden at
> det er alt for dyrt. vi taler om plads til ca. 50 mennesker
hej
man kan altid prøve med forsamlingshuse og beboerhuse hvor der som regel
hører køkken
og service med til rimelig mange mennesker og man behøver ikke bo i området
for at leje dem.
ellers har nogle sportshaller og skoler også selskabslokaler man kan leje
med køkken. priserne er
ofte yderst rimelige.

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 28-11-02 19:33

"Poul-Erik Andreasen" <poulerik@pea.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Er der nogen der kender et sådant sted hvor man kan leje sig ind uden at
> det er alt for dyrt. vi taler om plads til ca. 50 mennesker

Ved godt den slags steder måske ikke er de mest festlige, men alligevel:
hvad med sportshaller eller lignende? Eller måske kender du nogen der bor i
en bebyggelse med et fælleshus? Evt. et forsamlingshus i en lille by på "æ
bøhland"?