Sommer transport til Chamonix
Fra : Thomas

Dato : 19-11-02 15:43

Hej

Hvordan kommer jeg lettest/billigst til Chamonix fra København om
sommeren (bus, tog,
fly)? Jeg har søgt på forskellige turbureauer, men de har kun sneture.

/Domingo

Fra : Thomas

Dato : 09-12-02 11:35

Er der virkelig ingen som kan hjælpe?????

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 09-12-02 11:47

On 9 Dec 2002 02:34:42 -0800, hesteerdumme@hotmail.com (Thomas) wrote:

>Er der virkelig ingen som kan hjælpe?????

Skyldes sikkert formuleringen - din posting er umiddelbart svær
forståelig. Drejer det sig om een eller gentagne gange, og hvorledes
hænger det samme med "turbureau'er" ?
Er det et ophold du er ude efter ?

Prisleje for "almindlig" transport med bus, tog eller bus kan du jo
blot checke via google.....

MEN:
En 7 personers VW Sharan koster 2500 kr pr. uge ALT inkl., og så kan
du ovenikøbet ha' 6 andre med (evt. sælge pladsen) -> www.e-sixt.de
På den måde kan det gå hen og blive gratis !!!
---

Mvh...

Fra : michelangelo

Dato : 31-12-02 07:41

Søg på sommerski på google og kontakt nogle af bureauerne for en
busplads.....