OT: Søger speciel controller/joystick.
Fra : f00ge

Dato : 19-11-02 15:13

Jeg spiller lidt UT2003 (ok, flere timer dagligt...)
Som følge deraf, er jeg ved at få gigt i min ventre ringfinger.
Det er, hvad der sker, når man tæver løs på sit keyboard i timevis.

Så nu leder jeg efter noget, der kan erstatte mine movement keys (E, S, D, F
i mit tilfælde).

Mht. joysticks, har jeg ikke kunnet finde noget rigtig brugbart. Jeg skal
nemlig ikke bruge alt det smarte med force-feedback osv. Jo større,
joystikket er, desto længere tager det at flytte fra en stilling til en
anden (ventre --> højre). Og det skal jo gå stærkt, rigtigt stærkt.

Det perfekte joystick ville faktisk være en af de små stick, som sad/sidder
på arcade spillemaskinerne som Street Fighter på Bakken, Prof. Olsen's
Spilleland osv. De havde kun 8 stillinger, var meget små og var digitale
(altså kun skulle rykkes meget lidt, til de sagde klik).
Men sådan nogle sticks kan vel næppe fås til PC. :<

Er der nogen, der har forslag til, hvad man kunne gøre?
Evt. andre controllere, som kunne afløse piletasterne med noget mindre
'gigt-fremkaldende'.

På forhånd tak,

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 19-11-02 22:42

f00ge wrote:
> Er der nogen, der har forslag til, hvad man kunne gøre?
> Evt. andre controllere, som kunne afløse piletasterne med noget mindre
> 'gigt-fremkaldende'.

http://www.hanaho.com/products/HotRodJoystick/

Men uanset hvad bør du nok tale med din læge, for gigt er altså ikke og
spøge med.

Mvh

Bruno

Fra : f00ge

Dato : 20-11-02 01:20

<iddqd@worldonline.dk> wrote:

> Men uanset hvad bør du nok tale med din læge, for gigt er altså ikke og
> spøge med.

Vi ved jo godt, hvad han siger. :)