Hvem sælger Champion tændrør i KBH?
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 19-11-02 12:16

Hej DFM

Jeg købte en gang 4 Champion RGU92C tændrør til min CBR 600 F2. Det er
lykkedes mig at smide det ene væk

Kan jeg køre med f.eks 3 Champion og et NGK hvis de er samme type (varmetal
o.s.v.)

Hvem sælger Champion tændrør i Københavnsområdet?

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Moller

Dato : 19-11-02 15:56

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager1(--fjern--)@get2net.dk> wrote in message
> [...]
(varmetal
> o.s.v.)
>
> Hvem sælger Champion tændrør i Københavnsområdet?

Min kære MZ mekaniker har dem, jeg kan nok logge ham til at sende 1 til
mig :) hvis det er :)

VH
Lars Molnit
P.S. Pas på derude, bilisterne køre som sindsyge, og flygter fra
gerningsstederne når de er skyld i folk styrter :(
av av av, min balle, min arm, min tommelfinger :(

Fra : Mads Stetter

Dato : 19-11-02 19:20

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> gerningsstederne når de er skyld i folk styrter :(
> av av av, min balle, min arm, min tommelfinger :(

Hov hov... del lige den historie med os andre!

MVH Mads Stetter

Fra : Moller

Dato : 20-11-02 13:37

> Hov hov... del lige den historie med os andre!

Grundet dyb respekt for navnet på denne gruppe, vil jeg hendvise til
historien inde på dk.fritid.knallert pga. det var kærstens RS50'er det skete
på :(

VH
Lars Molnit
Som gerne vil ha fat i den person som kørte hjem fra Told og Skat
bygningen mandag aften kl 19-20 i en rød toyota sportsvan... jeg melder dig
ikke, men der kommer nok nogen gutter der ikke står krammeholdet på ryggen
på.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-11-02 13:44

Moller wrote:
> [...]
> bygningen mandag aften kl 19-20 i en rød toyota sportsvan... jeg melder
> dig ikke, men der kommer nok nogen gutter der ikke står krammeholdet på

Hæ! *gnæk-gnæk-gnæk*
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : lange

Dato : 19-11-02 16:03

> Kan jeg køre med f.eks 3 Champion og et NGK hvis de er samme type
(varmetal
> o.s.v.)

Ja. Tændrørs fabrikanterne laver kryds-reference tabeller hvor man kan se
hvilke rør der er ens. Det svarer til at blande benzin fra forskellige
olieselskaber.

Lange