Zeiss kikkert
Fra : W. Ferchland

Dato : 19-11-02 14:57

Hjælp, jeg har vundet en superkikkert:

en Zeiss 10x56 BT Victory (= "superlativernes kikkert med hensyn til
dæmringsydelse, billedkvalitet og detajleopservering")
Kikkerten er splinterny (modtaget den 14.11. som præmie i en
fotokonkurrence), katalogpris i DK kr. 12.225,- og jeg vil gerne sælge den.
Alle tilbud over 10.000 kr. har interesse. Kontakt til mig over 75299735
eller digo@digo.dk - Digo.

Fra : M@X

Dato : 20-11-02 16:40

Set hos den lokale våbenpusher til 8500,-

mvh M@X

Fra : henrik jørgensen

Dato : 21-11-02 07:14

set hos i kvistgård hos jagtimp. til 7000kr. som demo

Fra : Martin Nielsen

Dato : 22-11-02 21:58

Set til 6495.- hos den lokale på efterårstilbud. Så det bliver nok svært at
finde nogle bud der har din interesse

/Martin

Fra : o&u

Dato : 24-11-02 11:09

On Tue, 19 Nov 2002 14:57:14 +0100, "W. Ferchland" <digo@image.dk>
wrote:

> [...]
>Alle tilbud over 10.000 kr. har interesse. Kontakt til mig over 75299735

Har du tænkt på, at denne type annoncering virker suspect ! vundet ?
På den anden side er den høje pris ikke tegn på stor erfaring.

mvh

John

Fra : W. Ferchland

Dato : 26-11-02 14:18

Undskyld, den rene er alting ren! Jeg færdes ikke så ofte i jeres kredse.

"vundet i en fotokonkurrence" lyder det bedre? Du må dog godt se billedet:
www.digo.dk/Hugorm/Hugorm5.htm
Ang. pris, så har jeg ikke meget erfaring (jeg havde en kikkert i
forvejen),
men det er alligevel den rigtige katalogpris jeg opgiver, alt andre kunne
diskuteres.
Tænk før du dømmer, du og dine travle kollegaer - mvh. Digo.

o&u <johnknuhtsen@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3591uuo6bnv6lag15pp2u7d51b7fmekna7@4ax.com...

Fra : Poul Jacobsen

Dato : 27-11-02 14:51

Jeg vil give dig 4000kr for kikkerten hvis du leverer den i originalpakning.
Poul