HJÆLP Mistænkt2
Fra : Julli

Dato : 19-11-02 13:09

Jeg har lige købt spillet mistænkt 2, men sidder fast i akt 2.
Jeg kan ikke finde David Nilsen * mambo* Hvordan finder jeg ham så han kan
komme til forhør
Hilsen Lisa
TAK

Fra : jepses

Dato : 01-01-03 15:43

"Julli" skrev d. 19-11-02 13:09 dette indlæg :
> [...]
> Hilsen Lisa
> TAK
>
> Der sad jeg selv fast. Det du skal gør er:
Hiv marianne madina til forhør. Få hende til at give peter beck
(udsmideren) lov til at snakke om barens gæster. Peter beck vil så bla.
fortælle at Karl og soller sad og kikkede på et billede, og at en person
sad og foldede noget papir, som muligvis findes der endnu med mindre
rengøringen har taget det!! Derefter ransagning i medina bar. Billede og
andre genstande undersøges teknisk og næste dag..... Så er der en
mulighed for at komme til at snakke med mambo , hvis du er kvik og
handler hurtigt!!!

Mvh Jesper

http://www.kandu.dk/

Fra : Knorbearnaise

Dato : 10-01-03 18:42

Hejsa!!!!!!!!
jeg sidder og spiller mistænkt2, og er ved at gå agurk, jeg kan ikke
komme videre...
Hvis jeg forhøre nogen siger de ikke noget overhovet, jeg har ransaget
alt hvad jeg kunne og fundet bla. 120.000 i merdinas lejlighed, og en
halskæde hos lise petersen, som vidste sig slet ikke var noget!!!!
Jeg har fundet følgende mennesker: Marianne Medina - John Soller - Lise
Petersen - Klintmann - Peter Beck - Anne Beckman - Max callesen og hans
klient som får sin advokat til at tale for ham. - Nicklas Grausen -
Ralf Rabæk - David Nielsen!!!!! Der står om vi kan få en klemme på
advokaten Max Callesen, så vi kan få klienten til at tale!!!!!!!!!
Jeg kan slet ikke komme videre!!!!!!!!!! Hjælp mig!!!!!!!!!! på forhånd
Hygge!!!!!!

http://www.kandu.dk/