Mobilkøb USA
Fra : per

Dato : 19-11-02 12:41

Hej Folks

Kan man købe en mobiltelefon med taletidskort i USA til få penge ?

Jeg har en triband, men jeg har hørt at for fuld dækning skal man køre andet
end gms 1900 ?

Mvh
Per-nille

Fra : per

Dato : 19-11-02 12:54

Jeg havde tænkt på man kunne købe en, også forære den væk bagefter, når man
rejste hjem.

Fra : Morten B

Dato : 19-11-02 17:15

"per" <per-nille@jubiimail.dk> wrote in message

> Jeg har en triband, men jeg har hørt at for fuld dækning skal man køre
andet
> end gms 1900 ?

Det kommer an på hvor du skal hen.
Jeg har på de sidste to ture til USA haft en tri-band telefon med i lommen.
I Chicago by var der fuld dækning med Voicestream hele tiden (og jeg har
endnu ikke set en regning for de sms'er jeg sendte). I New York by var der
også fuld dækning, men så snart jeg kom uden for byen (hvor jeg boede) var
der kun dækning bestemte steder i huset, og når man bevægede sig rundt i
området kom og gik dækningen konstant.

/Morten

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 19-11-02 23:13

Hej

"per" <per-nille@jubiimail.dk> wrote:

>Kan man købe en mobiltelefon med taletidskort i USA til få penge ?

I USA kan der købes en "engangs-telefon" efter princippet 'køb og smid
væk' - Jeg ved ikke hvilket system den kører på, de benytter jo flere
forskellige derovre, - Den har været omtalt i pressen i snart et par år,
men fornylig skrev man at nu var den på markedet - Man køber den for, så
vidt jeg husker, $ 49,- taler eet eller andet antal minutter (Timer?)
og når de er opbrugt, smider man den i den nærmeste skraldespand.

--
M.v.h. Ole®