8210 død efter opgradering
Fra : Kim Larsen

Dato : 19-11-02 10:38

Hejsa. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig!!
Jeg har en nokia 8210, der har været ved den lokale unlocker/opgraderer,
men da jeg fik den tilbage kunne den hverken tænde eller noget som
helst.. Skal den måske have nyere eller ældre software eller en kloning
af software fra en anden 8210??????

Han snakkede om at den skrev at der var en algoritme der kørte hele
tiden også når der slet ikke er noget batteri i telefonen..

Hvad kan der være galt og hvad kan jeg gøre ved det???

Hvis der er nogen der ved hvad jeg kan gøre så er i meget velkomne til
at kontakte mig på: 51224386

Jeg vil gerne have liv i den igen hurtigt, det er den eneste nokia
telefon jeg har...

Med venlig hilsen

Kim Larsen

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 19-11-02 10:53

"Kim Larsen" <santa@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men da jeg fik den tilbage kunne den hverken tænde eller noget som
> helst.. Skal den måske have nyere eller ældre software eller en kloning

Det lyder ikke som om at han er særligt dygtig til den slags.

Det lyder også som om at u skal have en ny software, evt. fra en anden 8210.
Prøv evt. via www.unlockservices.dk at finde en anden der kan opgradere
eller spørg efter en i markedsgruppen. Der er indtil flere der kan redde
telefoner der er blevet fejlopgraderet (kunne jeg sikkert også hvis ikke det
£@$?@$? kabel var gået i stykker).

/Steen

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-11-02 11:02

Mange tak for hjælpen..

Jeg må prøve om jeg kan finde en der kan gøre det for mig, det er lidt
træls når sådan noget sker, men jeg håber at det snart kan blive lavet.

Mange tak endnu en gang..

Hilsen

Kim Larsen

Fra : Morten Juel

Dato : 19-11-02 17:13

Hvor bor du henne ?!?
jeg kan godt lave den, hvis du bor i Næstved..

Hvem piller også ved en telefon før man har taget en fullbackup af den først
?!??!

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-11-02 17:39

Morten Juel skrev:

>Hvem piller også ved en telefon før man har taget en fullbackup af den først
>?!??!

Det gør vi da. Som tingene ser ud i dag, så er en backup ikke
nødvendig.

Bemærk, at vi ikke mener det er at sløse. Vi giver garanti på alle
vores operationer. En backup af den enkelte er der ingen grund til at
tage, da man uden problemer kan 'bygge' en op.
Venligst,
Lasse Hedegaard

Også unlock af Ericsson R600, T200, T300 m.fl. - tag et kig forbi

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-11-02 11:16

Jeg har forresten også en 8810 til at ligge i skuffen, men den kan jeg
kun tænde.

Den skriver intet i displayet, der kommer kun lys i det, når jeg så
indtaster,
min pinkode, så kan jeg sagtens bruge den til at ringe fra og man kan
ringe til mig,
men jeg kan stadig intet se i displayet, hvad kan der være galt med
sådan en??

Det ville jo være rart hvis man kunne, skrive sms'er og indstille alle
konfigurationerne
i menuen, men det er jo umuligt, når der kun kommer lys i displayet, men
ingen tekst..

Hilsen

Kim Larsen

Fra : WHaP

Dato : 19-11-02 22:00

har en 3310 med samme problem. men displayet gik føst i grøn når
1 pauseskærmen slog til
2 gik ind i indbakke/udbakke/skriv besked
3 eller spil
men den virkerede fint hvis man bare skal ringe og modtage opkald.
regner bare med at flashe den med en nyere opdate, når jeg har fået købt et
kabel.

WHaP

Fra : oxford

Dato : 04-12-02 00:14

> [...]
> konfigurationerne
> i menuen, men det er jo umuligt, når der kun kommer lys i displayet, men

Tyder mere på at det er display connectoren der skal skiftes. Det er også en
meget almindelig fejl på disse mobiler. Nokia har også haft lavet en hel
serie med dårlige display, hvor displaet går ud lige så snart der kommer
bare lidt mere grafik, end pin kode indtastningen.

Flemming

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 19-11-02 21:15

Hvor bor du ?

Mvh Lars Bøgvad

Fra : Kim Larsen

Dato : 20-11-02 08:36

Jeg bor 20 km fra viborg, så der er nok ikke så mange i nærheden af hvor
jeg bor, der kan hjælpe mig med mine problemer... DESVÆRRE!!

Jeg har lige bestilt et flasherkabel, men skal lige have fundet ud af
hvordan den slags virker, for så vil jeg selv prøve at lave begge
telefoner..

Hilsen
Kim Larsen