/ Forside / Interesser / Fritid / Musik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Musik
#NavnPoint
Nordsted1 29914
ans 21076
dova 20615
Klaudi 18463
Kazistuta 18027
3773 17729
boibbo 13999
o.v.n. 13226
refi 11088
10  tedd 8824
Jons plade: 1 ud af 6 stjerner *G*
Fra : Thomas H.


Dato : 19-11-02 09:09

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=184033

Bla.
"Produktionen er uhyrligt tarvelig, og det er forståeligt, at debutantens
stærkt begrænsede stemmepragt lyder anstrengt i selskab med et repertoire,
der udfolder sig som en uskøn blanding af et tredjerangs drengeband, Rick
Astley og et indslag fra det græske Melodi Grand Prix."

Jeg sværger, det er IKKE mig der har skrevet det! *G*


...eller slutningen:
"Nyd det nu, så længe det varer, unge mand, for snart er det atter ham fra
landsholdet, de mener, når de skriger på Jon."

*LOL*





 
 
Karina Hjorth (19-11-2002)
Kommentar
Fra : Karina Hjorth


Dato : 19-11-02 12:25

De skriver bl.a.:

"Vel er den 17-årige konkurrencevinder talentfuld ud over det sædvanlige,
men han virker også som en dreng med mere gang og humor i, end man hører
her. Ligesom sangskriver Søren »Aqua« Rasted."

og

"Hvorfor man bare kan glæde sig over, at Jon ikke er helt så
flødebolle-hjerteknuser-storslem som de irske drenge. Og han lever
lykkeligvis heller ikke højt på coversange.
Han har trods alt en sangskriver og melodimager i international topklassse i
ryggen."

Resten af anmeldelsen kan læses her:
http://www.bt.dk/Tema.pl?aid=119244&fid=100074700

Mvh
Karina





Flemming (19-11-2002)
Kommentar
Fra : Flemming


Dato : 19-11-02 16:58

On Tue, 19 Nov 2002 09:09:20 +0100 "Thomas H." <thhe@sol.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Jeg sværger, det er IKKE mig der har skrevet det! *G*

Den negative anmeldelse overrasker nu ikke mig, Hr Treo er vist ganske
kendt for den slags.



--
+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

sniper_Nolight (19-11-2002)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 19-11-02 22:04

> Jeg sværger, det er IKKE mig der har skrevet det! *G*

Anmeldelser er noget lort... læser det sjældent... jeg hader at være
forudindtaget når jeg hører musik eller ser film... desuden synes jeg
anmeldere tit er helt ved siden af... jeg ville ikke kunne anmelde en plade
som Jons da musikken simpelthen ikke er min smag.. derfor mener jeg
anmeldelser ikke kan bruges til en skid.. men fint nok med anmeldelser hvis
folk vil læse dem... der hvor jeg kan blive irriteret er når anmelderne
bliver personlige og nærmest sviner kunstneren til... musik eller film som
mange andre måske kan lide. Jeg siger: Lad dog Jon nyde sin popularitet og
ha' det sjovt så længe det varer, man kan jo ikke vide hvad der vil ske...
Jeg synes han klarer det fint... tilpas karl smart, men ikke for meget...
kan godt lide den måde han er imponeret af det hele, rart at se sådan en
glæde fra ham - respekt til ham.
Tag nu bare Robbie Williams... i Take That var han den ligeglade Karl Smart
type, nu er han superstjerne og er måske den der klarer sig bedst af alle
Boyband solisterne. Den type musik Jon spiller (kender kun den første af
dem) er ikke noget jeg køber, men ønsker ham da alt godt... og helt ærligt
jeg har sgu hørt værre lort end det han synger... Misundelse og Jantelov er
meget værre end Popstars

sniper_Nolight



Åge Halldorsson (20-11-2002)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 20-11-02 06:07

sniper_Nolight <noone@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ddaa72f$0$8076$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Jeg sværger, det er IKKE mig der har skrevet det! *G*
>
> Anmeldelser er noget lort... læser det sjældent... jeg hader at være
> forudindtaget når jeg hører musik eller ser film... desuden synes jeg
> anmeldere tit er helt ved siden af...
SVAR: Ja, helt ved siden af. Det holder jeg med dig i. Jeg plejer at sige at
man kan være nogenlunde sikker på at en plade er fantastisk god, hvis
anmelderligaen rakker den ned. Det ser vi tydeligt med musikken for den
brede befolkning. Dansktop og country (Kandis og Heidi Hauge), det rakker de
ned.


> jeg ville ikke kunne anmelde en plade
> som Jons da musikken simpelthen ikke er min smag.. derfor mener jeg
> anmeldelser ikke kan bruges til en skid
SVAR: Nej, hans musik er rædselsfuld. Jon er en FLOPSTAR. Jeg så ham i tv
igår, hvor han nrmest skreg og hyledeog hvinede i vilden sky. Det var så
skingert at det skar i ørerne og man blev nødt til at skrue ned. Det var
ganske forfærdeligt at høre. Direkte pinligt.
Men han har da en udmærket sangstemme. Han skulle bare bruge den til at
synge med, ikke til at skrige med.

Hilsen Åge



Brian M-I (20-11-2002)
Kommentar
Fra : Brian M-I


Dato : 20-11-02 10:49

ER jeg den eneste der er af den opfattelse at kære Åge er en eller anden der
bare tager pis på os alle sammen? Han kan simpelthen ikke være virkelig!!



Ricki (20-11-2002)
Kommentar
Fra : Ricki


Dato : 20-11-02 16:42

> ER jeg den eneste der er af den opfattelse at kære Åge er en eller anden
der
> bare tager pis på os alle sammen? Han kan simpelthen ikke være virkelig!!

Det er HELT sikker at Åge er computeranimeret. Han findes i virkeligheden
ikke, men det computerprogram der genererer hans ytringer er da meget sjovt.

Hilsen Ricki

PS: Jeg syn's nu at Jon er ok efter at jeg har hørt ham et par gange. Sådan
er det jo med så meget musik nu om dage. Der skal dog ikke herske nogen
tvivl om at glæder mig til der ( forhåbentlig ) kommer en CD med nr. 2 i
konkurrencen; Julie. Hun synger rigtigt fedt synes jeg!



Lars Bernau (20-11-2002)
Kommentar
Fra : Lars Bernau


Dato : 20-11-02 17:40

In article <3ddbad25$0$23239$edfadb0f@dread13.news.tele.dk>,
webfabrikken@ryeuir7fyujpc.dk says...
> > ER jeg den eneste der er af den opfattelse at kære Åge er en eller anden
> der
> > bare tager pis på os alle sammen? Han kan simpelthen ikke være virkelig!!
>
> Det er HELT sikker at Åge er computeranimeret. Han findes i virkeligheden
> ikke, men det computerprogram der genererer hans ytringer er da meget sjovt.
>

Bre synd at programmet ikke er særligt godt skrevet... Det kører i samme
rille hele tiden ... hvis et computreprogram ellers kan det



--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,
der ved hvad de snakker om"
-K. Schumacher

Kim Petersen (20-11-2002)
Kommentar
Fra : Kim Petersen


Dato : 20-11-02 18:44

> Bre synd at programmet ikke er særligt godt skrevet... Det kører i samme
> rille hele tiden ... hvis et computreprogram ellers kan det

Ja, det er på høje tid med en upgrade

Mvh.
Kim



Peter Brandt Nielsen (21-11-2002)
Kommentar
Fra : Peter Brandt Nielsen


Dato : 21-11-02 00:54

Kim Petersen skrev:
>> Bre synd at programmet ikke er særligt godt skrevet... Det kører i
>> samme rille hele tiden ... hvis et computreprogram ellers kan det
>
> Ja, det er på høje tid med en upgrade

Jeg tror ikke, det lader sig gøre, da det kører på DOS på en 386'er.


--
Peter Brandt Nielsen / http://brandtnielsen.adr.dk
»Du havde forresten de her tilovers:
"???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!".«


Bjørn Løndahl (21-11-2002)
Kommentar
Fra : Bjørn Løndahl


Dato : 21-11-02 07:15

Lars Bernau <dont@mail.me> skrev i
news:MPG.1845d937c022f1929896b1@news.sunsite.dk:

>> > ER jeg den eneste der er af den opfattelse at kære Åge er en
>> > eller anden der bare tager pis på os alle sammen? Han kan
>> > simpelthen ikke være virkelig!!
>>
>> Det er HELT sikker at Åge er computeranimeret. Han findes i
>> virkeligheden ikke, men det computerprogram der genererer hans
>> ytringer er da meget sjovt.
>>
>
> Bre synd at programmet ikke er særligt godt skrevet... Det
> kører i samme rille hele tiden ... hvis et computreprogram
> ellers kan det

.... og tydeligvis på en 80286'er med 1 MB ram og bad sectors...


Peter Brandt Nielsen (21-11-2002)
Kommentar
Fra : Peter Brandt Nielsen


Dato : 21-11-02 10:52

Bjørn Løndahl skrev:
> ... og tydeligvis på en 80286'er med 1 MB ram og bad sectors...

Jeg er vist kommet i underbudskonkurrence ...


--
Peter Brandt Nielsen / http://brandtnielsen.adr.dk
»If the 358 [richest people in the world] decided to keep $5 million
or so each to tide themselves over, and give the rest away. they could
virtually double the annual incomes of nearly half the people on
Earth. And pigs would fly.«


James Olsen (21-11-2002)
Kommentar
Fra : James Olsen


Dato : 21-11-02 10:59

"Bjørn Løndahl" <usenet@_FJERN_londahl.dk> wrote in message
news:3ddc79e7@news.securix.dk...
> Lars Bernau <dont@mail.me> skrev i
> news:MPG.1845d937c022f1929896b1@news.sunsite.dk:
>
> >> > ER jeg den eneste der er af den opfattelse at kære Åge er en
> >> > eller anden der bare tager pis på os alle sammen? Han kan
> >> > simpelthen ikke være virkelig!!
> >>
> >> Det er HELT sikker at Åge er computeranimeret. Han findes i
> >> virkeligheden ikke, men det computerprogram der genererer hans
> >> ytringer er da meget sjovt.
> >>
> >
> > Bre synd at programmet ikke er særligt godt skrevet... Det
> > kører i samme rille hele tiden ... hvis et computreprogram
> > ellers kan det
>
> ... og tydeligvis på en 80286'er med 1 MB ram og bad sectors...
>

Måske, men det er jo stadig mere, end hvad du indeholder!

Mvh
James.



---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.419 / Virus Database: 235 - Release Date: 13-11-2002



Troels Plougmann Ols~ (21-11-2002)
Kommentar
Fra : Troels Plougmann Ols~


Dato : 21-11-02 15:20

> ... og tydeligvis på en 80286'er med 1 MB ram og bad sectors...

Jeg ville nu byde på en 8088 med 5,25" diskettedrev (uhadada)... Og ingen
fast disk.

// Troels



Sunz (20-11-2002)
Kommentar
Fra : Sunz


Dato : 20-11-02 11:12

Åge Halldorsson:
>Nej, hans musik er rædselsfuld. Jon er en FLOPSTAR. Jeg så ham i tv
> igår, hvor han nrmest skreg og hyledeog hvinede i vilden sky. Det var så
> skingert at det skar i ørerne og man blev nødt til at skrue ned. Det var
> ganske forfærdeligt at høre. Direkte pinligt.
> Men han har da en udmærket sangstemme. Han skulle bare bruge den til
at
> synge med, ikke til at skrige med.

Hmm, det er dog utroligt som du hele tiden skal skrue ned for lyden på dit
TV så snart der kommer noget som ikke lige omhandler Jodle Birger, Kandis,
Dræsinebanden, Birthe Kjær osv.
Jeg fatter ikke hvorfor du så tænder for dit TV når du jo ved at tirsdag kl
20.00 på TV2, da står den på undeholdning for den unge seermasse!! Og det
vil sige IKKE DIG!!! Du kunne jo spare en masse strøm, og de penge kunne du
bruge til at købe Kantis 28!!

-Sunz



Simon Hiort-Lorenzen (20-11-2002)
Kommentar
Fra : Simon Hiort-Lorenzen


Dato : 20-11-02 17:59


"sniper_Nolight" <noone@hotmail.com> wrote in message
news:3ddaa72f$0$8076$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> jeg har sgu hørt værre lort end det han synger... Misundelse og Jantelov
er
> meget værre end Popstars

Åh gud. Kan man ikke få lov til at synes et eller andet musik er dårligt
uden absolut at få den skide jantelov smækket i hovedet. Jeg er absolut
overbevist om at EBs anmelder *ikke* er misundelig på Popstar-Jon, han synes
bare det er noget lort.

Simon



sniper_Nolight (20-11-2002)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 20-11-02 19:06

> Åh gud. Kan man ikke få lov til at synes et eller andet musik er dårligt
> uden absolut at få den skide jantelov smækket i hovedet.

jo, det kan man hvis man laver en god saglig kritik uden at nedgøre andres
arbejde eller hvad det må være... jeg har kun læst hvad Thomas H har sakset
og det kan jeg ikke bruge til en skid.

Jeg er absolut
> overbevist om at EBs anmelder *ikke* er misundelig på Popstar-Jon, han
synes
> bare det er noget lort.

Jeg synes osse det er noget lort, men samtidig kan jeg da godt unde jon at
få en fed oplevelse uden at synes han er en lille blærerøv og her mener jeg
janteloven dukker op... fordi man ikke lige kan lide det så er han en lille
nar der tror han er noget.

sniper_Nolight



Simon Hiort-Lorenzen (20-11-2002)
Kommentar
Fra : Simon Hiort-Lorenzen


Dato : 20-11-02 20:37


"sniper_Nolight" <noone@hotmail.com> wrote in message
news:3ddbcf21$0$11094$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Åh gud. Kan man ikke få lov til at synes et eller andet musik er dårligt
> > uden absolut at få den skide jantelov smækket i hovedet.
>
> jo, det kan man hvis man laver en god saglig kritik uden at nedgøre andres
> arbejde eller hvad det må være... jeg har kun læst hvad Thomas H har
sakset
> og det kan jeg ikke bruge til en skid.
>
> Jeg er absolut
> > overbevist om at EBs anmelder *ikke* er misundelig på Popstar-Jon, han
> synes
> > bare det er noget lort.
>
> Jeg synes osse det er noget lort, men samtidig kan jeg da godt unde jon at
> få en fed oplevelse uden at synes han er en lille blærerøv og her mener
jeg
> janteloven dukker op... fordi man ikke lige kan lide det så er han en
lille
> nar der tror han er noget.

Manden skriver jo bare at han synes det er dårligt. Dårlige sange, dårlig
produktion, dårlig sanger. Anmeldelsen kunne godt være bedre skevet, men det
betyder ikke at den er et resultat af jantelovs tænkning.

Det ville være befriende hvis kunstere (og det der ligner) kunne få en
dårlig anmeldelse uden de kunne dække sig ind under janteloven. Det er jo
muligt at det simpelthen bare er noget lort det de laver, eller at
anmelderen synes det, uden bagtanker og simpel misundelse.

Simon



sniper_Nolight (20-11-2002)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 20-11-02 22:23

>Anmeldelsen kunne godt være bedre skevet

Det er det jeg mener


, men det
> betyder ikke at den er et resultat af jantelovs tænkning.

Muligvis

> Det ville være befriende hvis kunstere (og det der ligner) kunne få en
> dårlig anmeldelse uden de kunne dække sig ind under janteloven. Det er jo
> muligt at det simpelthen bare er noget lort det de laver, eller at
> anmelderen synes det, uden bagtanker og simpel misundelse.

Enig... jeg forstår hvad du siger, som sagt er det heller ikke noget for
mig, men som vi åbenbart er enige om: Skriv en ordentlig artikel på en
ordentlig måde så os der læser det måske kan bruge det til noget, ingen kan
bruge hans personlige bræk til noget. Kan han ikke lide det så skriv hvad
der er dårligt og spar os for dumme kommentarer.

sniper_Nolight



Jan (20-11-2002)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 20-11-02 21:29

Janteloven rammer de færreste, men benyttes flittigt som undskyldning for egen manglende succes.
Jan



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408869
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste