Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvem kender dette clipart/background fra W~
Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 19-11-02 09:28

Skal bruge dette clipart, men kan ikke finde det længere. Har søgt højt og
lavt. Er enten fra Windows98/Me/2K eller Office97/2000 eller MS Publisher
eller MS-program i samme kategori.

Har lagt et udsnit af cliparten på denne URL. Resten af clipartet er dækket
af en indsat tekst, som jeg ikke kan få væk igen uden at ødelægge billedet.

http://clipart.mandsholm.dk

-er ved at forberede julepynt på mit private website og skal i den
forbindelse bruge clipartet. Jeg går meget op i julestemning på mit website,
så det er vigtigt for mig at lokalisere det originale clipart.

Tak for al hjælp jeg må få!!

/Anders

Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 19-11-02 09:57

Mærkeligt sammentræf... Har søgt længe efter clipartet (>1 år) og prøver
lige en ekstra gang med Google efter posting af dette. OG FINDER DET HER:
http://www.dengamleby.dk/jul.htm

Nu spreder julehyggen sig her hos mig...

/Anders
--
Anders Lau Mandsholm
Stud.merc.(dat.)