E-Mail
webnoob 5265
Hjælp til Outlook 2000
Fra : Allan Johansen

Dato : 19-11-02 01:16

Hej NG!

Jeg er ret plaget af spam mails og vil derfor gerne vide, hvordan jeg
indstiller mit Microsoft Outlook 2000 til automatisk, at slette alle de
mails, som bliver sendt til mig fra et given domæne - altså f.eks
@mitdomæne.com

På forhånd tak!

Mvh. Allan Johansen

Fra : Palle Jensen

Dato : 19-11-02 07:25

> [...]
> hvordan jeg indstiller mit Microsoft Outlook 2000 til
> automatisk, at slette alle de mails, som bliver sendt til mig

Rulez wizard... oppe i tools....

Men hvilken udbyder har du? Mange udbyder har et spamfilter som kan
gøre det for dig på serveren.

--
Palle

Fra : Allan Johansen

Dato : 19-11-02 15:32

"Palle Jensen" <usenetmail@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
<Snip>
> Rulez wizard... oppe i tools....
</Snip>
Hmm... Synes ikke at kunne finde det præcise sted.
Jeg bruger tit uønsket mail funktionen, men synes ikke rigtig at den virker,
nok fordi den blokere for hele mailadressen og ikke kun som ønsket det der
kommer efter @ altså domæneblokering.
Spammerne er jo så snu, at De giver hver mail et unik navn/nummer og herved
er det svært effektivt at blokere for alle deres mailadresser alene.

<Snip>
> Men hvilken udbyder har du? Mange udbyder har et spamfilter som kan gøre
det for dig på serveren.
</Snip>
Jeg har TDC ADSL og det er også en mail adresser hosted hos TDC som giver
mig problemet.
Ofte koster et spamfilter hos en udbyder ekstra, og hvis nu mit Outlook 2000
kunne klare problemet for mig, ja så var der ingen grund til at lade det
koste ekstra.
Ved dog ikke om det koster ekstra hos TDC og om de tilbyder spamfilter,
måske nogen her i gruppen ved det?

På forhånd tak!

Mvh. Allan Johansen

Fra : Søren Blom

Dato : 19-11-02 22:21

"Allan Johansen" <hesselbjerg_dk@hotmail.com>
> Jeg har TDC ADSL og det er også en mail adresser hosted hos TDC som giver
> mig problemet.

TDC tilbyder spam filter til deres kunder, prøv at gå ind på din web-mail,
der er adgang fra http://kundeservice.tdconline.dk/ og tage den derfra.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Allan Johansen

Dato : 20-11-02 01:34

> "Allan Johansen" <hesselbjerg_dk@hotmail.com>
>
> TDC tilbyder spam filter til deres kunder, prøv at gå ind på din web-mail,
> der er adgang fra http://kundeservice.tdconline.dk/ og tage den derfra.

Hej Søren Blom

Har besøgt siden, men kunne ikke logge på.
Jeg kontakter TDC for yderligere hjælp, hvad angår deres spam filter.

Dog ønsker jeg stadig hjælp til mit spørgsmål om Outlook 2000.

Mvh. Allan Johansen