sms service 1208 ?
Fra : mc

Dato : 18-11-02 22:41

Hej.
Mon der er nogen her der kan hjælpe mig og min datter,hun er kommet til at
tilmelde sig et eller andet der giver hende en sms besked hver morgen om
dagen idag?
Den kan vi se koster 4 kr. pr. gang.
Hvordan framelder vi det?
Det er en nokia 3310
Håber på noget hjælp
VH Maria

Fra : Ian

Dato : 19-11-02 00:30

"mc" <nospam@enghavepark.dk> wrote in message
> [...]
> tilmelde sig et eller andet der giver hende en sms besked hver morgen om

Hej Maria

http://sms.ofir.dk/Partner/SMSApS.asp bruger nummeret 1208
De har bla en horoskop-service der udsendes hver morgen til 4kr pr stk.
Hvis det drejer sig om den kan tjenesten afmeldes ved at sende beskeden "OF
DH stjernetegn OFF" (uden gåseøjne og med det aktuelle stjernetegn) til
1208.
Hvis det drejer sig om en anden service, så kig på ovenstående link.
Håber det løser jeres problem.

Mvh Ian

Fra : Ian

Dato : 19-11-02 00:44

"Ian" <ianbak@oncable.dk> wrote in message news:arbt6n$g38$1@sunsite.dk...
> http://sms.ofir.dk/Partner/SMSApS.asp bruger nummeret 1208

Hmm.. jeg burde vist have skrevet bruger OGSÅ nummeret 1208, men det kan jo
være jeg har været heldig og ramme den rette tjeneste. Hvis ikke ville lidt
flere oplysninger om SMS'ens indhold hjælpe...

Mvh Ian

Fra : Jørgensen

Dato : 19-11-02 08:26

I kan også se mere på www.smsas.com

det er dem der har 1208

Fra : Fischer

Dato : 19-11-02 09:08

> Den kan vi se koster 4 kr. pr. gang.

Overtakserede SMS er nogen Fanden skabte på en dag hvor han fik de forkerte
ben ud af sengen ..... !

--
*Fischer
Finn's brugte Ericsson telefoner: http://ringetoner.finnkrogh.dk/